Suk. Som en skriver så er det her som udgangspunkt ikke en dikussion, men bliver nødt til at besvare den her - og det bliver min sidste kommentar i denne tråd.
1. Michael jeg forstår udmærket hvad du skriver
2. Jeg skriver ikke at jeg ikke har taget stilling til det - jeg skriver blot at JA du har principielt ret(også i at det ikke er lovligt) - derimod vil jeg ikke skrive at det er et godt råd, for jeg mener at det er lidt ligegyldigt - han må så også tage risikoen for at nogen melder det og beder om at få domænerne overdraget. Men med de priser er det jo ikke det store tab.
3. Ja
4. Så lad være med at forholde dig til det? Men lad være med at påstå at jeg skriver ting som jeg slet ikke har skrevet.
5. Igen - jeg har intet sted før din kommentar skrevet noget om at priserne svarede til kostprisen. Og jeg har heller ikke skrevet at det er et problem at du nævner at de kan købes billigere - så fatter ikke hvad du vil med det der?
6. Vi diskuterer ingenting? Jeg skrev jo for h... at du har ret, men at i mine øjne var overtrædelsen ret minimal - og ja, så må han jo tage med at folk bare kan bede om domænerne, hvis de hellere vil igennem den sag med DK-hostmaster
7. Det var jo også det jeg skrev? At du ikke kunne forstå det kan jeg vel ikke gøre for.
8. Nej - det har han vel heller aldrig påstået!
Slut herfra. Beklager Shock at dit indlæg blev til en diskussion.