Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Super gode domænenavne til salg!

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 14:35 | Låst
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,0 stjerner givet af 4 person

Mickel Pedersen:

Indlægget er oprettet som et tilbud, ikke en diskussion.

Hold tråden ren, og tag en eventuelt diskussion via privat besked.

enig mit var også bare et kort råd , hvorfor skal alt diskuteres ?

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 14:54 | Låst

Du kan ikke sælge domæne navnene fordi du har aldrig ejet dem... du har lejet dem, hvis man rapportere det her jeg mener det er konkurrencestyrelsen så får jeg dem bare tildelt. hvis de er inaktive

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 14:59 | Låst
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

som amino moderator må du da lukke og tage afstand fra der bliver begået kriminalitet på amino

Fra Harlev J
Tilmeldt 20. Mar 11
Indlæg ialt: 517
Fra  IN-MediaWeb ApS Skrevet kl. 15:05 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Suk. Som en skriver så er det her som udgangspunkt ikke en dikussion, men bliver nødt til at besvare den her - og det bliver min sidste kommentar i denne tråd.

1. Michael jeg forstår udmærket hvad du skriver

2. Jeg skriver ikke at jeg ikke har taget stilling til det - jeg skriver blot at JA du har principielt ret(også i at det ikke er lovligt) - derimod vil jeg ikke skrive at det er et godt råd, for jeg mener at det er lidt ligegyldigt - han må så også tage risikoen for at nogen melder det og beder om at få domænerne overdraget. Men med de priser er det jo ikke det store tab.

3. Ja

4. Så lad være med at forholde dig til det? Men lad være med at påstå at jeg skriver ting som jeg slet ikke har skrevet.

5. Igen - jeg har intet sted før din kommentar skrevet noget om at priserne svarede til kostprisen. Og jeg har heller ikke skrevet at det er et problem at du nævner at de kan købes billigere - så fatter ikke hvad du vil med det der?

6. Vi diskuterer ingenting? Jeg skrev jo for h... at du har ret, men at i mine øjne var overtrædelsen ret minimal - og ja, så må han jo tage med at folk bare kan bede om domænerne, hvis de hellere vil igennem den sag med DK-hostmaster

7. Det var jo også det jeg skrev? At du ikke kunne forstå det kan jeg vel ikke gøre for.

8. Nej - det har han vel heller aldrig påstået!

Slut herfra. Beklager Shock at dit indlæg blev til en diskussion. 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 15:50 | Låst
Gennemsnit 4,2 stjerner givet af 5 person

ClausKoch:

som amino moderator må du da lukke og tage afstand fra der bliver begået kriminalitet på amino

Du må gerne videresælge brugsretten eller lejeretten til domænet, såfremt du ikke selv har erhvervet det med henblik på videresalg indenfor rammerne af den pågældende lovgivning på området.

Det kan vi af gode grunde ikke vide om har været trådstarters intention, og kan derfor ikke gøre os til dommere i sagen.

Er du uenig i min afgørelse, skal du være velkommen til at anmelde tråden og jeg vil lade en af mine kære moderator kollegaer kigge på sagen.

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 2. Dec 06
Indlæg ialt: 287
Skrevet kl. 16:09 | Låst
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej allesammen,

Jeg kan forstå at i min tråd har sat sindende i kog. Det var ikke meningen. Jeg synes selv at det er gode domænenavne til en mere end fair pris. Synes måske det er over stregen at kalde det kriminelt, men hvis det er så bøjer jeg mig gerne for DIFO.

Jeg synes det er god "amino-ånd" at informere andre (mulige købere) om at det (måske) ikke er helt ok fra min side at sælge dem "til overpris". Det skal i selvfølgelig have tak for. Jeg er ikke ude på at narre nogen som helst.

Det er helt simpelt. Mener du at jeg uberettiget er i besiddelse af et af domænerne, så kan du klage her mod et gebyr på 500,- kr.

Kunne du tænke dig et af domænerne til prisen angivet her i tråden, så skriv en PB.

/Shock

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:56 | Låst

Mikkel Kongsfelt:

Suk. Som en skriver så er det her som udgangspunkt ikke en dikussion, men bliver nødt til at besvare den her - og det bliver min sidste kommentar i denne tråd.

1. Michael jeg forstår udmærket hvad du skriver

2. Jeg skriver ikke at jeg ikke har taget stilling til det - jeg skriver blot at JA du har principielt ret(også i at det ikke er lovligt) - derimod vil jeg ikke skrive at det er et godt råd, for jeg mener at det er lidt ligegyldigt - han må så også tage risikoen for at nogen melder det og beder om at få domænerne overdraget. Men med de priser er det jo ikke det store tab.

3. Ja

4. Så lad være med at forholde dig til det? Men lad være med at påstå at jeg skriver ting som jeg slet ikke har skrevet.

5. Igen - jeg har intet sted før din kommentar skrevet noget om at priserne svarede til kostprisen. Og jeg har heller ikke skrevet at det er et problem at du nævner at de kan købes billigere - så fatter ikke hvad du vil med det der?

6. Vi diskuterer ingenting? Jeg skrev jo for h... at du har ret, men at i mine øjne var overtrædelsen ret minimal - og ja, så må han jo tage med at folk bare kan bede om domænerne, hvis de hellere vil igennem den sag med DK-hostmaster

7. Det var jo også det jeg skrev? At du ikke kunne forstå det kan jeg vel ikke gøre for.

8. Nej - det har han vel heller aldrig påstået!

Slut herfra. Beklager Shock at dit indlæg blev til en diskussion. 

jeg beklager meget det blev til en diskussion 

det var kun et godt råd

ja overtrædelse er ikke vild , men det nu en gang sådan domæne loven er

vis nogle klager kunne de få domænet gratis , ja hans tab er måske ikke det vilde , men jeg synes nu gang også det er penge at tabe , han kunne jo sælge det til 1000 kroner og eller mere og være sikker på fik alle penge vis der bare var en hjemmeside med lidt indhold på ,så var det ikke kun et domæne han solgte

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:58 | Låst

Mickel Pedersen:

ClausKoch:

Du må gerne videresælge brugsretten eller lejeretten til domænet, såfremt du ikke selv har erhvervet det med henblik på videresalg indenfor rammerne af den pågældende lovgivning på området.

Det kan vi af gode grunde ikke vide om har været trådstarters intention, og kan derfor ikke gøre os til dommere i sagen.

Er du uenig i min afgørelse, skal du være velkommen til at anmelde tråden og jeg vil lade en af mine kære moderator kollegaer kigge på sagen.

de lov er inden for grænsen og det er del domæner har til salg på samme tid , så hans chancer er noget mindre end vis det havde været 1 domæne , jeg ville ikke tage chancen , jeg ville lave en hjemmesiden med indhold på så det ikke er et domæne han sælger med en hjemmeside med et domæne

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:01 | Låst

ClausKoch:

han kunne bare sætte minimalt indhold på sider så det er altså ikke den vilde kriminalitet ,der er intet der skal lukkes , det er jo bare oprette en lille blogs med et par indlæg det er jo ikke det vilde arbejde i

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 17:13 | Låst

Shock:

Hej allesammen,

Jeg kan forstå at i min tråd har sat sindende i kog. Det var ikke meningen. Jeg synes selv at det er gode domænenavne til en mere end fair pris. Synes måske det er over stregen at kalde det kriminelt, men hvis det er så bøjer jeg mig gerne for DIFO.

Jeg synes det er god "amino-ånd" at informere andre (mulige købere) om at det (måske) ikke er helt ok fra min side at sælge dem "til overpris". Det skal i selvfølgelig have tak for. Jeg er ikke ude på at narre nogen som helst.

Det er helt simpelt. Mener du at jeg uberettiget er i besiddelse af et af domænerne, så kan du klage her mod et gebyr på 500,- kr.

Kunne du tænke dig et af domænerne til prisen angivet her i tråden, så skriv en PB.

det kan man godt , men man kan også skrive en mail til dem , vis man bare skriver til dem , er det ikke fordi man ønsker domænet , men kan også bare skrive vis man mener god domæne skik ikke overholdes

Side 2 ud af 3 (21 indlæg)