Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du 2 minutter til at hjælpe mig med at se på min nye webshop ?

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 21:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej og tak fordi du skriver ..

hvilken browser bruger du samt version ?

Jeg oplever ingen problemer ogdu er den første jeg høre om der har problemer med at se siden  ?

Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 33
Skrevet kl. 21:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg synes den er skøn,

Måske nogen kategorier, når du begynder at få flere varer
Fra København
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 62
Fra  Danish Mind Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Michal,

Fint site - enkelt overskueligt - helt rent Apple-ish. Personligt synes jeg måske det er lidt fersk - men det er en smagssag. 

Navigation og brugervenlighed er fin - men savner virkelig nogle tydeligere call to action-muligheder - men det har du allerede fokus på. 

Jeg vil også varmt anbefale, at I arbejder meget med sproget - Der må ikke være noget, der kan misforståes - og der er mange pudsige fordanskninger. Og så er den så sød den knap der hedder "Andvend" ;-))

NÅr jeg så går til bestilling og vil gennemføre et køb, synes jeg, det bliver ret besværligt. Købsproceduren er lang og indviklet - jeg ville være stået af. Jeg gider rent ud sagt ikke ud i beregninger af fragt - herregud jeg har jo bare bestilt et par ørebøffer - hvor dyrt kan det være. Så at skulle ud i beregninger af fragt synes jeg måske er lidt overkill. Og det samme igen med oprettelse af kundelogin etc. VOLDsomt mange oplysninger og klik man skal foretage. Synes jeg. Kunne processen forenkles lidt? Og igen - I skal virkelig være opmærksomme på, hvad I kalder de enkelte knapper og funktioner. Der må ikke være tvivl - så arbejd osse det igennem - og få et par testkaniner til at prøve det af for alvor - sådan nogle halvgamle kanutter som mig - så finder I ud af hvor de ømme punkter er. 

Når det så er sagt - rigtig god fornøjelse med sitet - der er så mange gode takter i det. 

vh Helle

Fra Virum
Tilmeldt 27. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Dejlig lige på og hårdt! Mit umiddelbare indtryk er, at den grafiske del er lige primitiv nok. Gør lidt mere ud af logo, og overvej at bruge andre tematiske fotos end produktfotos.

Jeg er godt klar over, at sitet handler om prisbillig tilbehør. Men jeg kunne dog godt tænke mig nogle tematiske tekster som refererer til Apple's fantastiske brand, som refererer til produkterne, som gør, at potentielle kunder dvæler lidt ved sitet inden/efter de køber. Så den bliver mindre ligegyldig og mere unik.

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 19:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hold nu op hvor i forkæler mig ..

Jeg er yderst tilfreds og virkeligt glad for alle jeres fyldestgørende svar.

Jeg vil nu bruge den næste time på at lave en "To Do List" som er stærkt inspireret af jeres svar, og på denne måde har jeg en arbejdsplan jeg kan gå igang med når jeg sidder og har et par ledige timer.

Igen .. Tusind tak også til jer der har lagt noget i kurven og er gået "dybere" i systemet og fundet små fejl / rettelser der.

Jeg er yderst taknemmelig og en smule forlegen over alt den hjælp jeg har fået.

De varmeste hilsner

Michal Johansen

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)