Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du 2 minutter til at hjælpe mig med at se på min nye webshop ?

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 23:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer,

Jeg har lavet en ny webshop , iPhonebasen.dk http://www.iphonebasen.dk/

Gider i at tage et kig på den, evt lave en test ordre og se hvordan hele systemet fungerer, og så fortælle mig hvad i syntes om siden, priser, produkt udvalg osv.  (Planen er at der kommer større udvalg af bla. covers , osv. og meget mere til iPad også.)

Jeg har desuden lavet en facebook side som desværre kun er på 42 likes´s så det ville være fantastisk hvis der var nogle af jer som gad at give den et syntes godt om.

På forhånd tusind tak for hjælpen.

Hilsen Michal

Fra Vallensbæk
Tilmeldt 3. Aug 12
Indlæg ialt: 401
Fra  Fish 4 Rent Skrevet kl. 00:01

Rigtig flot side. Det virker som om alt virker på den. Er dog ikke gået hele vejen.

Hvis du ønsker det, har jeg en del glas til Iphone 3g of 3gs jeg skal af med, samt et domain, med lidt trafik på (ipusher.dk) som jeg ikke har tid til mere. Måske vi kunne lave en hurtigt handel?

Udlejning af Fiske spa med Garra Rufa (doktorfisk) Fish 4 Rent

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 00:04

Hej Carl, Jeg sender dig lige en privat besked da jeg helst ikke vil fylde tråden med dette :) Men tak for din positive feedback.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 00:11

Fin lille side, men synes den mangler noget CTA, jeg skal helst ikke tænke for at købe, den skal du klare for mig :)

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:15

jeg synes banner på siden er alt for stort det fylder hele min skærm jeg kan slet ikke se produkterne længere ned på siden uden jeg køre computerne ned ad .

få social medier på google plus og måske også twitter på siden.

lidt korte titler til google husk udnytte at der vises op til 70 tegn på google og lave gode unikke på hver eneste underside

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Kgs. Lyngby
Tilmeldt 19. Aug 12
Indlæg ialt: 111
Fra  2nd Level Skrevet kl. 00:20

Hejsa,

Fin side med dejligt rent design.
Min eneste kommentarer er, at jeg ikke kunne finde nogen beskrivelse af cookies... Lille detalje, men måske noget flere og flere begynder at bide mærke i.

/Henrik Holm Nielsen

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 14:51

Tak for jeres svar, de er alle noteret..

er der andre inputs ?

Til alle interesserede aminoer får i her en rabatkupon som giver 20% rabat den virker 30 dage fra i dag.

I må meget gerne dele denne ud blandt jeres netværk .. Koden er: amino20 og skal tastes ved checkout :)

Den giver 20% rabat på hele ordren - forsendelse, dog er denne gratis efter 500 kr .

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 15:16

Hej Michael,

Din shop ser super fin og brugervenlig ud.

Du burde måske lige løbe alle dine tekster på siden igennem for diverse stavefejl og grammatiske fejl.

Jeg bed mærke i din forum signatur med din 'gadgetbasen.dk', og dine tekster på iphonebasen.dk er mere eller mindre kopieret derinde fra? Synes at have hørt noget om, det ikke er godt for din placering hos google.

Desuden sælger du de fleste produkter billigere på gadgetbasen.dk i forhold til iphonebasen.dk - hvorfor så ikke købe det på gadgetbasen.dk i stedet for? :)

Og ja, mere CTA. Få nogle 'læg i kurv' knapper på produkterne så man ikke først behøver at klikke ind på produkterne for at tilføje dem til kurven.

Mvh.

Lars Thomsen

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 17:34

Mht at have 2 shops som sælger det samme, men til forskellige priser, samt et helt andet layuot så er der mening med galskaben.

Det handler selvfølgeligt om at det er smartere at konkurerre med sig selv end en fremmed .. 

I min verden er det jo ligemeget om folk køber via iPhonebasen eller gadgetbasen, begge steder er mine og dermed "Fjerner" jeg lidt en konkurrent på denne måde. . Hvis du kan følge mig ..

Mht grammatik, stavefejl osv, så kommer der styr på det snart, og nye tekster så netop ikke google fanger det som duplicate content.

Men i har helt ret i mere CTA .. det vil jeg helt sikkert lige få klaret .. :)

Igen tusind tak for de gode råd ..

Fra København K
Tilmeldt 17. Aug 12
Indlæg ialt: 32
Fra  Compost Marketing Skrevet kl. 10:11

er din  shop gået ned? jeg kan i hvert fald ikke åbne siden!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)