Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Administrativ medarbejder til Amino søges

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Købenahavn S
Tilmeldt 10. Nov 05
Indlæg ialt: 154
Skrevet kl. 20:50
Hvor mange stjerner giver du? :
hmm..jeg vil nok også give Martin ret i at, kvinde-agtigt stilling...

---

Nicolai...keder du dig?....haha!

Med Venlig Hilsen
Mathias H Normark, Interaktivt Designer

Tilmeldt 18. May 07
Indlæg ialt: 53
Skrevet kl. 21:07
Ikke for at være en gnavenpot - men det var da HELT UTROLIGT så meget spam/Off-Topic der kunne komme. Der er jo faktisk ikke andet.

Det er vel en stillingsannonce - ikke et oplæg til en hyggetråd.

VH

Kasper Assenholm

Tilmeldt 22. Nov 06
Indlæg ialt: 273
Skrevet kl. 21:08
Dato: 29-06-2007 20:33:34 Forfatter: Martin Thorborg

Dato: 29-06-2007 20:17:18 Forfatter: Ania :-)

Mænd kan sagtens søge stillingen, jeg syntes bare at det er en mere kvindeagtig stilling. Nå, nu får jeg sikkert tæsk ;-)

Dbh Martin

Hmm... Overvejer lige om jeg skal finde boldtræet frem, og gi dig et slap i r.... Hvad i alverden er en kvindeagtig stilling??? Er du nu helt sikker på du ikke bare gerne vil have noget kønt at kikke på, derovere på den anden side af skrivebordet

Herlig hilsen
Ania

[/QUOTE]

Var det noget kønt at kigge på, så havde jeg nok sat en anden aldersgrænse ;-)
Tjaa hvad er en kvindestilling. Hvis du er helt ærlig, kan du så ikke også se en kvinde for dig med den beskrivelse?
Det kan være det bare er mig og som sagt, hvis der er en mand der ser sig selv i den stilling, så er han mere end velkommen til at søge.

Dbh Martin
[/QUOTE]

Så er boldtræet fundet frem og støvet af... >>Siger kvinden der indtil oktober så stadigvæk er på "den kønne" side af aldersgrænsen <<

Jo selvfølgelig kan jeg da se en kvinde ville passe godt til stillingen, jeg synes såmend selv det kunne være interessant, meeeen med 3 piger og nyt firma har jeg vist mit at se til. Jeg kunne dog lige så godt se en mand i stillingen også...

Jeg ønsker dig held og lykke med jagten

Herlig hilsen

Ania

Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 07:10
Dato: 29-06-2007 21:06:42 Forfatter: Assenholm Ikke for at være en gnavenpot - men det var da HELT UTROLIGT så meget spam/Off-Topic der kunne komme. Der er jo faktisk ikke andet.

Det er vel en stillingsannonce - ikke et oplæg til en hyggetråd.

VH

Kasper Assenholm

Gnavpot!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 26. Feb 06
Indlæg ialt: 2880
Skrevet kl. 07:28
> Er du nu helt sikker på du ikke bare gerne vil have noget kønt at kikke på, derovere på den anden side af skrivebordet

Hvis det var noget kønt Thorborg ville have på den anden side af skrivebordet, ville han selvfølgelig have kontaktet undertegnede direkte.
Så det er vist ikke derfor

Fra Haslev
Tilmeldt 26. Jul 07
Indlæg ialt: 1525
Fra  Billigt Speak Uforklarbar v/Anja Lysholm Skrevet kl. 23:41
Dato: 29-06-2007 20:33:34
Forfatter: Martin Thorborg

Var det noget kønt at kigge på, så havde jeg nok sat en anden aldersgrænse ;-)

Hov hov hov! Det er sgu lige før jeg søger stillingen bare for at mane den i jorden!

~
Anja
Fra Br&#248;nsh&#248;j
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 11:06
Hej Martin

Har du fået besat stillingen ellers har jeg en søster dergodt kunne passe på profilen.

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 22. Jul 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:21
Hey Martin Thorborg.

Da jeg føler jeg kan opfylde dine ønsker,tillader jeg mig at svare denne job annonce.

Mit navn er Maj Due Sørensen,og er en årgang 1965..alså jeg bliver 42 år i år..men sindet er meget yngre,og har ca.en 30 kg for meget på sidebene..som jeg jo regner med at få løbet af mig.

Jeg mødte min livs kærlighed for 15-16 år siden,og til næste år kan vi fejere kobberbryllup.

Vi er en sammenbragt familie,som indeholder 5 dejlige unger,de er i aldren 18-27 år,så der er ingen hjemmeboende børn mere.

Jeg bor i en lille by,Svinninge,nær Holbæk..i eget hus som min mand og jeg købte for 2 år siden...jeg har ca.1½ time til København med tog,det ser jeg ikke som noget problem.

Jeg er meget glad for min computer,og har brugt rigtig lang tid på at lære den at kende..og kan efterhånden en del..jeg arbejder rigtig meget i Paint Shop Pro 9,og har selv 2 hjemmesider som fritid, www.majdue.dk og www.mrsmaj.dk .Jeg er meget kreativ anlagt,og elsker min symaskine.

Lidt om hva jeg har lavet:

Jeg er gået ud af skolen med min 10 klasse,Søholmskolen i Brøndbystrand.

Jeg har ingen uddannelse da jeg fik mit første barn som 18 årige..mit næste som 23 årige.

Min mand og jeg har været selvstændige i mange år..

Først et rengørings firma,med op til 16 ansatte,jeg tog mig af kontoret såsom at tale med diverse intreprenøre og andet godt folk,og har ingen problemer med at tale med høj som lav.

Jeg havde revisor på da antallet af ansatte steg,og dermed også papierarbejdet.

Derefter hvade jeg den daglige ledelse af Vig Bageri i omkring et år..med alt hva der følger..bestillinger af vare,skema til weekend piger,optælling af kasse og dermed også afstemming af samme.

Jeg har været ansat som medhjælper i "Den Lille Slagter" i Holbæk,så jeg har meget erfaring med alle former for mennesker.

Så startet vi et vinduespudsning firma op,helt fra bunden,med kun en kuglepen og en blok,der tog jeg mig af alt vedrørende kontor,såsom at skrive fakture ud,tale med kunder,tilpasse aftaler,løn og hva der ellers følger med.

Jeg har som sådan ikke arbejdet i noget system,jeg har lavet mine egne systemer som har fungeret for mig og har slet ikke kunnet det uden min computer. Kender til Office 2003 pakken,det er den jeg selv har lige nu,men har desværre ikke lært at udnytte alle de funktioner den har..men jeg er meget lærenem,og meget villig til at blive lært op.

Jeg ser mig selv som at være meget udadvendt,fungere fint under pres eller stress om du vil...

Jeg er et varmt menneske som drager omsorg for andre.

Jeg er ikke bange for at sige min menning,dog kan jeg godt lige vudere om det er det rette øjeblik at få den ud,ellers venter jeg gerne.

Jeg har en god form for humor,finder det lidt nødvendigt til tider.

Kan godt tåle at blive irettesat,og give irettesættelser...har en god sans for at være rimelig,og sætte mig selv til side.

Jeg kunne jo blive ved,men alt kan jo ikke komme med her..så jeg håber jo på at jeg har fanget dig så meget at du skulle have lyst til at kontakte mig.

Maj Due Sørensen,Solholmsvej 18,4520 Svinninge Tlf.: 59596374

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12316
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:44
Hej Maj

Først og fremmest tusind tak for din ansøgning, du ser ud til at være en spændende person.
Jeg har lige for et par dage siden ansat en gæv pige til jobbet, så det er desværre ikke ledigt mere.

Så jeg vil ønske dig alt held og lykke i din søgning :-)
Igen tak!

Dbh Martin

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)