Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger photoshop eller illustrator designer

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 06:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg arbejder med App's på hobby basis. Jeg har intet problem med at lave programmeringen, men design delen har jeg ikke så meget erfaring med.

Derfor tænkte jeg at jeg kunne prøve herinde om, og høre lidt til hvor prislejen ligger koster, og måske få en dialog igang med en eller flere designer.

Jeg har ideen til hvordan det skal se ud, men fra ideen til det kommer ud i photoshop er en lang vej for mig. Så derfor håber jeg du kan hjælpe.

Så hvis du har interesse, må du gerne kontakte mig. 

Fra Søborg
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 64
Skrevet kl. 06:53

Hej,

Jeg vil meget gerne hjælpe dig med dine idéer og ønsker til diverse app's, i Photoshop.

Jeg er Grafisk designer, illustrator og webdesigner. Og jeg har nogle af Danmarks bedste priser....

Det er dog svært at sætte prisen, når jeg ikke ved præcis hvad der skal laves?

Kan du beskrive lidt mere detaljeret, hvilke ønsker du har?

Så vil jeg med glæde hjælpe til. :) 

Fra Glamsbjerg
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 192
Fra  Main Media Skrevet kl. 07:50

Sender dig lige en pb

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 16:05

Hej igen,

Er der ikke andre? Måske en der sidder og laver det som et hobby projekt

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:14

Tag fat i Kasper fra Muku Media han er super dygtig (omend i den lidt dyrere ende)

Fra København
Tilmeldt 16. Aug 12
Indlæg ialt: 712
Fra  Ecig-Online.dk Skrevet kl. 17:17

Hej Lars,

Jeg kan måske hjælpe dig med det, hvis du beskriver hvad og hvor meget du skal bruge?

- Dvs. Hjælpe dig på hobby-projekt-niveau, som du skriver det :) "Forstår det som at det skal laves gratis, eller på grænsen til at være gratis?".

E-Cigaret - Prøv med en ecigaret fra eCig-Online.dk hvis du overvejer et Rygestop - Se mere her.

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 17:43

Nej det er nu ikke tænkt på at folk skal arbejde gratis :) men måske billigere end professionelt arbejde og uden moms :D

Fra København SV
Tilmeldt 2. Aug 10
Indlæg ialt: 2596
Fra  Fotology Fotology.dk Skrevet kl. 18:05
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Det du skriver er faktisk er at du søger amatør artigt arbejde?

Hvad med at give os information på hvilken prisklasse du har i tankerne så vi ikke alle her skal sidde og gætte.

Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant

Fra Viborg
Tilmeldt 22. Feb 08
Indlæg ialt: 232
Skrevet kl. 18:11

Du er velkommen til at kigge på mine referencer inden for brugerfladedesign. Jeg har designet brugerflader til ældre menneskers personlige touchskærme, styring af tanke, ventiler, pumper m.m. på tankskibe, jukeboks til festmennesker, over 90 ikoner i 3D grafik til Københavns nye alarmcentral og en hel del mere gennem årene.

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 12:01

Alexander, folk er velkommen til at kontakte mig, også kan vi tage det derfra omkring opgaven størrelse og hvad jeg vil betale for det.

Det er helt bevidst jeg ikke har skrevet en prisklasse for jeg har heller ikke beskrevet opgaven. Jeg mener der skal en dialog til komme frem til en pris. Og ligesom det svært for en programmør at komme med en pris på en ikke beskreven opgave så må det være ligeså svært for en grafikker at sige om de kan ramme min pris grænse inden for en opgave de ikke kender til.

Men jeg kan sige nu, at det er et hobby projekt og kunne være perfekt hvis jeg finde en der sidder og leger med grafik på hobby basis. Hvor vi så kunne begynde på et fast samarbejde. Så firma og freelance har ikke interesse endnu..

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)