Jeg arbejder med App's på hobby basis. Jeg har intet problem med at lave programmeringen, men design delen har jeg ikke så meget erfaring med.
Derfor tænkte jeg at jeg kunne prøve herinde om, og høre lidt til hvor prislejen ligger koster, og måske få en dialog igang med en eller flere designer.
Jeg har ideen til hvordan det skal se ud, men fra ideen til det kommer ud i photoshop er en lang vej for mig. Så derfor håber jeg du kan hjælpe.
Så hvis du har interesse, må du gerne kontakte mig.
Du er velkommen til at kigge på mine referencer inden for brugerfladedesign. Jeg har designet brugerflader til ældre menneskers personlige touchskærme, styring af tanke, ventiler, pumper m.m. på tankskibe, jukeboks til festmennesker, over 90 ikoner i 3D grafik til Københavns nye alarmcentral og en hel del mere gennem årene.
Alexander, folk er velkommen til at kontakte mig, også kan vi tage det derfra omkring opgaven størrelse og hvad jeg vil betale for det.
Det er helt bevidst jeg ikke har skrevet en prisklasse for jeg har heller ikke beskrevet opgaven. Jeg mener der skal en dialog til komme frem til en pris. Og ligesom det svært for en programmør at komme med en pris på en ikke beskreven opgave så må det være ligeså svært for en grafikker at sige om de kan ramme min pris grænse inden for en opgave de ikke kender til.
Men jeg kan sige nu, at det er et hobby projekt og kunne være perfekt hvis jeg finde en der sidder og leger med grafik på hobby basis. Hvor vi så kunne begynde på et fast samarbejde. Så firma og freelance har ikke interesse endnu..