hej aminoer jeg er igang med at starte et vagt firma, og jeg tænker meget på navnet No limit Security fordi jeg nu syntes det passer meget godt til mig, men spørgsmålet er om folk vil tage det seriøst. |
lyder godt...
hej aminoer jeg er igang med at starte et vagt firma, og jeg tænker meget på navnet No limit Security fordi jeg nu syntes det passer meget godt til mig, men spørgsmålet er om folk vil tage det seriøst. |
Jeg bryder mig desværre ikke så meget om navnet, hvad med NL security, så kan du altid sig det stå for No Limit. Jeg kender kun et andet vagtfirma og de hedder TVA vagt, som står for Torben v Andersen eller sådan noget, min pointe er,jeg tror ikke navnet er så vigtigt, men mere dit omdømme og den kvalitet du leverer.. Mvh Jacob |
ja men et eller andet sted ville jeg jo altid kunne forkorte det ned på evt. reklamer eller visitkort og sådanne, men hvis det var jeg skulle ville jeg nok korte ned til NLS. fordi syntes ikke initialer efterfulgt af security lyder så godt. men ja lige præcist det er netop kvalitet samt omdømme folk gerne lægger vægt på, især når det har med sikkerhed for deres kæreste eget at gøre, men skal jo stadig have et navn til at bryde igennem på, som f.eks. (No Limit Security der er ingen grænse for hvor lang vi vil gå for din sikkerhed) bare en hurtig tanke ikke sikker et slogan jeg ville bruge men det syntes jeg der er god pondus i, |
Hejsa, Jeg vil lige komme med mit indspark. Jeg syntes navnet er useriøst. Det er lidt for meget Rambo over det og på den konto vil du ikke blive taget seriøs i sikkerheds branchen. Hold dig til et neutralt og sobert navn og det behøver ikke være det engelske "security" som indgår i dit kommende firma navn. Men ellers pøj..pøj med forretningen :) |
www.cottonquality.dk
Hej Jeg tror jeg ville vælge et andet navn... Jeg kan personligt godt li' latinske navne, eventuelt til inspiration... Du kan jo starte med google translate og så oversætte security, defence ect. til latin og se om der dukker nogle gode ord op. moerus betyder f.eks væg, dige el. lign God jagt |
Jeg syntes at "No limit" kan give et forkert indtryk! Da jeg tænker lidt, at det er vagtfolk som ikke har grænser. Og det er da ikke specielt betryggende! Nu ved jeg ikke lige hvor i befinder jer, men sådan noget som "Jysk Vagtselskab" er jo altid en klassiker, og der har i arbejdsområde med i navnet. |
Jeg vil også stemme i at, medmindre du regner med at skulle arbejde internationalt, du ikke bruger Security i navnet. Vagt/vagtselskab/sikkerhed er gode danske udtryk, og jeg tror det vil højne dine danske kunders tiltro til dig. Det er lettere at forholde sig til, og du distancerer dig derfor i mindre grad til dine kunder. Jeg vil tor at mange ser et vagtselskab som et nødvendigt onde, og derfor ønsker at have et så godt og tillidsfuldt forhold til firmaet som muligt, så de ikke skal tænke mere på det end højst nødvendigt. |
"Din Vagt - Personlig vagtservice" |
hvorfor i alverden bruge latinske betegelser som ingen fatter en meter af? Har du set resultaterne? Nej det gode danske ord VAGT - SIKKERHED eller lign. holder vist lidt bedre. |