Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på tekst leverandør? Vi har også en gave til dig!

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Hansen:

Simon Hansen:
-Men igen, er min umiddelbare tanke at en 1.G gymnasieelev ikke kan skrive en tekst på 300 i en kvalitet der er 125 kr. værd :) Men idk :)

Hej Simon.

Jeg er 3.ger på HTX så har en del mere viden, og bruger god tid på research omkring emnet.

Regner jeg også med, men du skriver på siden, at det kan være en hvilken som helst gymnasieelev (du siger i hvert fald ikke at de er bedre), så det er nok godt at få med, at du altså bruger tiden det skal tage at skrive teksterne :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:38

Helt sikkert Erik. 

Har overvejet mange gange, at få et CVR nummer, men tror bare ikke jeg kommer op på de 40.000 kr eller hvad det kræver.

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 20:47
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 4 person

Ærligt talt: Udvis nu lidt selvkritik.

Du har to stavefejl i din signatur, og din hjemmeside holder nogenlunde samme fejlfrekvens. Det er faktisk så grelt, at du flere steder ikke formår at gøre dig forståelig.

---

Jeg havde her skrevet en længere smøre, der ville have fået mig til i endnu højere grad at lyde som en sur gammel mand, men jeg slettede den igen. Du lader trods alt til at have gode intentioner, så nu får du et konstruktivt råd i stedet.

Uanset om du bare er ude på at score nogle hurtige cafepenge eller satser seriøst på at gøre tekstforfatning til en sund, fast indtægt, bør du være opmærksom på de negative konsekvenser ved at levere - for nu at sige det, som det er - lort.

Nu har du et forholdsvis neutralt navn, men du risikerer at gøre livet rigtig hårdt for dig selv, hvis du først får ry for at være en klamphugger. Uanset hvor dygtig du senere måtte blive, vil potentielle kunder undlade at handle med dig, fordi de allerede én gang har set dig sælge et underlødigt produkt.

Ja, det var så dagens tæsk. Jeg håber, du er i stand til at tage det til dig og få noget konstruktivt ud af det.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 20:52

Hej Jacob Bank.

Tager som ikke dit indlæg som en verbal skideballe, men som en god konstruktiv kritik.

Selvfølgelig skal mine produkter til mine kunder være af god kvalitet, eller ved jeg, at jeg dræber mit ry i længden.

Siden er heller ikke officielt åben. Jeg postede dette indlæg for at få noget kritik som jeg kunne bruge og rette inden jeg åbnede.

Tak for den lange smøre. 

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 20:58

Kevin Hansen:

Hej Jacob Bank.

Tager som ikke dit indlæg som en verbal skideballe, men som en god konstruktiv kritik.

Selvfølgelig skal mine produkter til mine kunder være af god kvalitet, eller ved jeg, at jeg dræber mit ry i længden.

Siden er heller ikke officielt åben. Jeg postede dette indlæg for at få noget kritik som jeg kunne bruge og rette inden jeg åbnede.

Tak for den lange smøre. 

Hej Kevin, jeg er glad for at se, du tager det til dig - og jeg kan også se, du allerede har ændret din signatur.

Og så gav du mig tilmed 5 stjerner. God stil Yes

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 21:43

Hej Kevin,

Det er desværre ved at blive normalt i Danmark at skrive med mellemrum som på engelsk, så om et par år er det nok okay.

Sprognævnet har for eksempel lige lavet et masser åbninger omkring inden for og indenfor.

Hilsen, Robert

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 21:45

Syntes i mine priser er lidt for høje?

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 22:04

Da jeg var arbejdsdreng i Bilka for 30 år siden, fik jeg 25 kroner i timen, men det blev jeg lidt træt af, så jeg fik et nyt job til omkring 40 kroner i timen.

Det var dog stadig ikke nok, så jeg fandt et job til 60 kroner i timen, da jeg var 17 år - før jeg påbegyndte min uddannelse.

Men det ser lidt ud til, at timelønnen var bedre for 30 år siden end i dag?

Måske er det ikke et svar på dine priser, men det er et svar på din "løn".

Hilsen, Robert

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 22:21
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej Kevin!

Det her er velment og ikke arrogant kritik. Vi er ikke konkurrenter, så jeg skriver dette for at være behjælpelig, ikke for at hænge dig ud. Hvis du vil tages seriøst som tekstforfatter, så skal du virkelig til at "spidse blyanten".

Som jeg skrev til en anden ung tekstleverandør her på Amino forleden dag, så er I altså nødt til at have styr på de grammatiske detaljer for at fremstå seriøse. Ellers mister I i hvert fald en hel del kunder, der er mere skarpsindige, end dem, der er deciderede dårlige til at stave og svage til grammatik.

1. I dit oplæg her i tråden skriver du "I" med småt, altså "i". Det er forkert. Når der er tale om tiltaleform, skal det altid skrives med stort.

2. Du kan ikke skrive: "Er priserne rimeligt?" Her skal der stå: "Er priserne rimelige?"

3. "Skal der logo eller er det fint som det er nu?" Her mangler der to kommaer. Sætningen skulle se således ud: Skal der logo, eller er det fint, som det er nu?

4. På forsiden står der følgende: "iMezzo.dk vil nemlig hjælpe dig med, at skrive din tekster for en fair pris." Det er forkert grammatik at sætte et komma foran "at", når det efterfølges af et verbum - i dette tilfælde ordet "skrive". Og så hedder det "dine tekster" i flertal, ikke "din tekster".

5. Herefter følger teksten: "Imezzo.dk vil som sagt skrive dine tekster, men du tænker sikkert hvorfor du lige netop skal vælge denne hjemmeside? Så vil denne tekst prøve at overbevise dig hvorfor." For det første er det dårligt sprog. Du overbeviser ikke nogen med dårligt sprog og utroværdige argumenter. Og hvis du ønsker at sælge dig selv til en potentiel kunde, skal du slet ikke skrive "Så vil denne tekst prøve at overbevise dig hvorfor". Det vil få alarmsignalerne til at lyse rødt hos langt de fleste. Hvis du sælger en vare, så skal du fremstå 100 % selvsikker og ikke "prøve at overbevise nogen om noget". Du skal give indtryk af, at du altid leverer varen.

6. Derefter skriver du: "Skribenterne her på siden er som minimum gymnasium elever, så vi sikre dig, at kvaliteten på netop din tekst er i top. Der er dog ingen krav om hvilke gymnasium vi snakker om, dette kan være alt fra almindeligt gymnasium til teknisk gymnasium, dette skyldes vi ønsker skribenter med forskellig viden og erfaringer." Prøv lige at læse den smøre bare én gang til! :-) A) Det hedder gymnasie-elever, ikke gymnasium elever. B) "Så vi sikre dig..." Det staves "sikrer" med et "r". C) "Der er dog ingen krav om hvilke gymnasium vi snakker om". Det hedder ikke "hvilke", men derimod "hvilket". Og der mangler et komma foran "vi".

7. Og det fortsætter: "Her på iMezzo.dk knokler vi for, at få sendt vores tekster ud indenfor 24 timer. Dette er noget vi har valgt, at gøre for, at kunne gøre kunden tilfreds, og fordi vi selv har erfaring med at tekst på ens hjemmeside kun kan komme for sent, men faktisk heller ikke for tidligt. Hvis vores tekst ikke er leveret indenfor 24 timer, så garantere vi din bestilte tekst gratis uanset størrelse." A) Igen: du kan ikke sætte et komma foran "at", når det efterfølges af et verbum (her: ordet "få"). B) Det gør du så igen foran "at kunne". C) "...fordi vi selv har erfaring med at tekst på ens hjemmeside kun kan komme for sent, men faktisk heller ikke for tidligt". Ikke nok med, at det er noget vrøvl ("men faktisk heller ikke for tidligt"?, a hva' for noget?), - ja, så skal der rent faktisk i dette tilfælde være et komma foran "at", da det IKKE efterfølges af et verbum. D) "...så garantere vi din bestilte tekst gratis uanset størrelse." Verbumet "garantere" mangler et "r", og der skulle derfor stå "garanterer".

Og jeg kunne blive ved og ved. Siden er simpelthen SPÆKKET med fejl, så hvis du ønsker at få en seriøs forretning op at køre, så vil jeg råde dig til at alliere dig med nogle, der rent faktisk kan skrive, stave og stå for tegnsætning.

Ja, jeg ved godt, at min feedback kan virke hård, men jeg har aldrig set så mange fejl på en side, der sælger tekster. Som jeg skrev i indledningen: Spids blyanten!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Aalborg
Tilmeldt 17. Jun 11
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 22:24

Hej TT

Tekst for din konstruktiv kritik. Den er slet ikke for hård. Den giver mig virkelig et spark bagi, at hvis man skal være med i denne konkurrence, så er det med tage sit arbejde seriøst, hvilket jeg også ønsker med denne hjemmeside.

Side 2 ud af 4 (40 indlæg)