Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på tekst leverandør? Vi har også en gave til dig!

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 00:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Kevin Hansen:

Jeg er også 18 år.

Kan det betale sig med frikort?

man skal betale skat af sit overskud , den løn man tjener og der er jo mindre skat med frikort

med cvr nummer er det noget nemmere at trække sine udgifter fra så man ikke skal betale skat så meget  , men det kræver man laver regnskab

oveni er mange lidt mere tryg ved at handle hos en med cvr nummer

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Mar 12
Indlæg ialt: 969
Skrevet kl. 01:13

Mikael christiansen:

Kevin Hansen:

Jeg er også 18 år.

man skal betale skat af sit overskud , den løn man tjener og der er jo mindre skat med frikort

med cvr nummer er det noget nemmere at trække sine udgifter fra så man ikke skal betale skat så meget  , men det kræver man laver regnskab

Har ikke en hjemmeside, men har nu ingen problemer med at finde arbejde uden CVR :)

Seneste personlige projekt er siden om datingsiderne: http://finddating.dk/. Søger Googles top. Kan vi hjælpe hinanden? PM mig!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:23

Simon Hansen:

Mikael christiansen:

Kevin Hansen:

Jeg er også 18 år.

Har ikke en hjemmeside, men har nu ingen problemer med at finde arbejde uden CVR :)

altså der  er mange der har let ved at få arbejde uden cvr nummer , men det er mere trygheds skabende at have et cvr nummer på sin hjemmeside for kunderne og derved er det endnu lettere at få kunder end det var uden cvr nummer

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 02:09

Nu bliver det ofte nævnt her på Amino, at et CVR nr. på webshops og websites øger troværdigheden. Men jeg er lidt i tvivl om hvor mange der egentlig ved hvad det er, og hvor mange der kigger efter det.

Prøv at spørge 10 tilfældige af jeres venner og familiemedlemmer (som ikke driver virksomhed) om hvad et CVR nummer er. Hvis jeg gør det, er der sikkert højest en der kan fortælle mig det.

Jeg tror at det betyder noget når det er B2B handel, og ordrestørrelsen er på tusindvis af kroner, hvor kunderne laver leverandørcheck etc.

Men ved B2C handel og ved småbeløb tror jeg ikke at det har den store betydning. Men jeg er ikke sikker. Det kunne være sjovt at lave en split test for at se om det betyder noget.

Beklager dette off-topic indlæg.

Mvh Carsten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:28

Carsten Jacobsen:

Nu bliver det ofte nævnt her på Amino, at et CVR nr. på webshops og websites øger troværdigheden. Men jeg er lidt i tvivl om hvor mange der egentlig ved hvad det er, og hvor mange der kigger efter det.

Prøv at spørge 10 tilfældige af jeres venner og familiemedlemmer (som ikke driver virksomhed) om hvad et CVR nummer er. Hvis jeg gør det, er der sikkert højest en der kan fortælle mig det.

Jeg tror at det betyder noget når det er B2B handel, og ordrestørrelsen er på tusindvis af kroner, hvor kunderne laver leverandørcheck etc.

Men ved B2C handel og ved småbeløb tror jeg ikke at det har den store betydning. Men jeg er ikke sikker. Det kunne være sjovt at lave en split test for at se om det betyder noget.

Beklager dette off-topic indlæg.

Mvh Carsten

enig alle kender nok ikke dette her cvr nummer nok meste virksomheder ,men mon ikke det er hjemmesider der køber tekster som de sætter på en hjemmeside og de fleste der køber noget til en hjemmeside er normalt en virksomhed med et cvr nummer

nok en del færre % kunder der kender dette her  cvr nummer , vis du handler med mobil telefoner

derved er det mere trygheds skabende ved nogle produkter end andre produkter , der er forskel på hvad man sælger , dog vil jeg altid sætte dette cvr nummer på siden ,så man får den større eller mindre tryghed ,dette her cvr nummer skaber dig

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 10:59

Hvad vil i sige hvis jeg droppede abonnementer, og ændrede priserne til at alle kostede 0,25 kr pr ord?

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 13:11

Kevin Hansen:

Hvad vil i sige hvis jeg droppede abonnementer, og ændrede priserne til at alle kostede 0,25 kr pr ord?

Jeg ville personligt slet ikke tænke i de baner, før jeg havde fået rettet de mange fejl, jeg pointerede. En anden fejl, jeg ville få rettet, befinder sig nede i din signatur. Det er dårligt sprog at skrive "Gratis tekst til første 5". Der bør stå "Gratis tekst til de første 5".

Personligt er jeg heller ikke så vild med de her prissætninger af hvert enkelt ord. For mig har det aldrig givet mening. Det fremstår som om, at det er antallet af ord, der er vigtigt, og ikke kvaliteten af den samlede tekst. Men det er muligvis bare mig.

Under alle omstændigheder, så ville jeg først og fremmest koncentrere mig om at give min hjemmeside en overhaling i forhold til stavning og grammatik. Før det er i orden, vil mange potentielle kunder være fløjtende ligeglade med dine priser. Det giver jo ingen mening at købe en tekstforfatter bare fordi, han er billig, hvis han alligevel ikke er meget bedre til grammatik og stavning - og formulering - end jeg selv er.

Kast dig ud i det hårde arbejde, Kevin, der er ingen vej udenom. Det var min sidste kommentar herfra, bortset fra: God vind i sejlene! :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 15:52

Nu, hvor vi alligevel rodder rundt. Hedder det ikke hellere:

Gratis tekst til de fem første.

En til ti staves (bortset fra visse tilfælde), og resten skrives som tal, om end det ikke er en regel, men blot god skik. Det har jeg i al fald lært, da jeg skrev for en avis.

Hilsen, Robert

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:03

Robert Kronberg:

Nu, hvor vi alligevel rodder rundt. Hedder det ikke hellere:

Gratis tekst til de fem første.

En til ti staves (bortset fra visse tilfælde), og resten skrives som tal, om end det ikke er en regel, men blot god skik. Det har jeg i al fald lært, da jeg skrev for en avis.

Hilsen, Robert

Hej Robert.

Jo, jeg ville også selv skrive "fem" fremfor "5", og jeg havde faktisk gjort det i min "rettelse", men valgte at undlade det, da jeg allerede har været godt og grundigt efter Kevins tekster, og både han og andre sikkert er trætte af mig :-).

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Slagelse
Tilmeldt 9. May 09
Indlæg ialt: 742
Fra  Bureau Kronberg Slagelse.News Skrevet kl. 18:56

Hej Thomas,

Ja, det var også lidt flueknepperi fra min side, men det tager mange år at lære at skrive dansk. Jeg er 44 år, og jeg tjekker stadig hos sprognævnet, herunder når jeg lige har glemt en detalje.

Jeg lærte nok mest dansk på overbygningen på universitet, hvor ens opgaver blev haglet ned, samtidig med jeg skændtes med medstuderende omkring komma-typer - det var lige efter det nye komma kom til. Da jeg har lært latin, så holder jeg mig til det grammatiske, da det er dejligt logisk.

Hilsen, Robert

Side 4 ud af 4 (40 indlæg)