Jeg står og skal låne penge til mit nye projekt Men har det problem jeg har ingen ide om hvad det vil koste Jeg skal ha programmeret et program baseret på nogle forskellige dataer. Så ville høre om der var en i aalborg/nordjyllands området der er villig til at mødes i Aalborg Og høre mere om programmet og evt. komme med et ca. pris overslag på hvad han/hun skal have for programere programmet for mig. Ved det nok er umuligt at give en pris på det, men i må have en ide om hvilket prisleje vi ender i. Det skal siges jeg ingen forstand har på lave et program og alt det ”fag sprog” derom Mvh martin |
Hjælp til pris
Jeg kan anbefale dig at kigge på Amino freelancer som er et sted hvor en masse selvstændige iværksættere byder på opgaver. Der er vel ingen grund til i skal mødes face to face, man kan komme rigtig langt med skype Mvh Jacob |
Det er umuligt at få nogen til, at give dig en pris på så få oplysninger. Beskriv lidt mere om dit projekt så tror jeg det kommer af sig selv. Alternativt som der er blevet nævnt, så lig den på freelancer! |
men søger en der er villig til deltage i et personligt møde og snakke om tingene. |
Når jeg læser dit indlæg, læser jeg: |
Og satser da også på jvi kommer til snakke med mere end bare een da jeg gerne vil høre lidt flere pris forslag og hvilke ideer de kunne have om projeket. Og i de brancer jvi normalt arbejder i tager vi ofte på kunde besøg og udregner priser uden være sikker på få opgaven. |
Jamen i besøger vel ikke kunder for at få dem til at låne jer penge?.. |
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
Min gratis blog www.johnhannover.com
Nu tolker jeg bare udfra dit brugernavn. At du sikkert vil stille op i køen der vil lave en jobbase? |