Sider der skal sælges!
Igen er det lykkedes mig at komme i gang med alt for mange ting på en gang, og købe noget som
jeg tror jeg har tid til.
Derfor har jeg ryddet op endnu engang i mine projekter.
Der er tale om domæner med tilhørende unikke designs. Hjemmesider med wordpress
og domæner uden indhold, men hvor ideerne ligger lige til højrebenet.
www.Rejseartikler.dk
Du får: Et unikt design der er lavet specifikt til siden, med undersider.
Derudover får du selvfølgelig domænet. (siden kan evt. sættes op i wordpress) Designet kostede 5000 kr.
www.Dyresiden.dk
Du får: Unikt design fra en anden hjemmeside jeg tidligere har haft lavet til kæledyr, med tilhørende undersider siden kan med
ganske få ændringer anvendes.
derudover får du rettighederne til domænet dyresiden.dk
www.madlinks.dk
du får: En side sat op i wordpress, med unikt topbanner, derudover er der lidt tekst på siden som medfølger,
samt rettighederne til domænet.
www.Fitnessbloggen.dk
Du får en halvfærdig side med et ganske godt domæne
Domæner
Fiskesteder.dk
oplagt til at lave en side med oversigt over diverse fiskesteder i dk, put and take osv.
Sunhedsinfo.dk: domænet kan i princippet bruges til alt indenfor sunhed, der bliver mere og mere fokus på sundhed
i det danske samfund.
Fitnesslog.dk
Ideen var oprindeligt at lave en side, hvor folk kunne holde styr på deres personlige træning, altså en form for
Personlig træner på nettet.
Ugensfyr.dk
Ugensbabe.dk
Ideen var var lave en lille niche side, der skulle kommunikere med facebook, hvor babesne og fyrene var almindelige
danskere og ikke modeller mm.
Tilbudsiden.dk
Simpel ide, samle de bedste tilbud både på nettet og i de fysiske aviser.
Bankerne.dk
Domænet taler for sig selv, en affiliate side med oversigt over hvad de forskellige banker kan tilbyde,
af indlån og udlån.
Badboy.dk
Domænet kan bruges til at fra webshops til forum til alt, stikord: biler, tatoveringer, tøj, træning osv.
Jeg forbeholder mig selvfølgelig retten til ikke at sælge, hvis buddene er helt urealistiske.
I forhold til aminos regler, skal alle buddene sendes til min private indbakke :)
Fortsat god aften.
Thomas