Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

HJemmesider/projekter sælges billigt!

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)
Tilmeldt 19. Sep 12
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Sider der skal sælges!

Igen er det lykkedes mig at komme i gang med alt for mange ting på en gang, og købe noget som
jeg tror jeg har tid til.

Derfor har jeg ryddet op endnu engang i mine projekter.

Der er tale om domæner med tilhørende unikke designs. Hjemmesider med wordpress
og domæner uden indhold, men hvor ideerne ligger lige til højrebenet.

www.Rejseartikler.dk

Du får: Et unikt design der er lavet specifikt til siden, med undersider.
Derudover får du selvfølgelig domænet. (siden kan evt. sættes op i wordpress) Designet kostede 5000 kr.

www.Dyresiden.dk
Du får: Unikt design fra en anden hjemmeside jeg tidligere har haft lavet til kæledyr, med tilhørende undersider siden kan med
ganske få ændringer anvendes.
derudover får du rettighederne til domænet dyresiden.dk

www.madlinks.dk
du får: En side sat op i wordpress, med unikt topbanner, derudover er der lidt tekst på siden som medfølger,
samt rettighederne til domænet.

www.Fitnessbloggen.dk

Du får en halvfærdig side med et ganske godt domæne

Domæner

Fiskesteder.dk
oplagt til at lave en side med oversigt over diverse fiskesteder i dk, put and take osv.

Sunhedsinfo.dk: domænet kan i princippet bruges til alt indenfor sunhed, der bliver mere og mere fokus på sundhed
i det danske samfund.

Fitnesslog.dk
Ideen var oprindeligt at lave en side, hvor folk kunne holde styr på deres personlige træning, altså en form for
Personlig træner på nettet.

Ugensfyr.dk
Ugensbabe.dk
Ideen var var lave en lille niche side, der skulle kommunikere med facebook, hvor babesne og fyrene var almindelige
danskere og ikke modeller mm.

Tilbudsiden.dk
Simpel ide, samle de bedste tilbud både på nettet og i de fysiske aviser.

Bankerne.dk
Domænet taler for sig selv, en affiliate side med oversigt over hvad de forskellige banker kan tilbyde,
af indlån og udlån.

Badboy.dk
Domænet kan bruges til at fra webshops til forum til alt, stikord: biler, tatoveringer, tøj, træning osv.

Jeg forbeholder mig selvfølgelig retten til ikke at sælge, hvis buddene er helt urealistiske.

I forhold til aminos regler, skal alle buddene sendes til min private indbakke :)

Fortsat god aften.

Thomas

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 17:48

Der er flere af dine links, der ikke fører til de pågældende sider. Derudover er det nok i din egen interesse at oplyse om, hvad siderne har indtjent og antallet af unikke besøgende :-)

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 19. Sep 12
Skrevet kl. 17:51

Selvfølgelig tak for det Thomas.

Der er pt, ikke målt besøgende og der er ingen indtjening på siderne, hvilket også kan ses, der er ingen reklamer :)

Thomas

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 18:11

Aah, ok! Jamen, så vil jeg da bare ønske dig held og lykke med salget og god vind til dem, der arbejder videre på siderne! Yes

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Tilmeldt 19. Sep 12
Skrevet kl. 18:27

Hehe :)

Jeg håber at siderne bliver overtaget af nogen der virkelig kunne have interesse i at udvikle dem, da det rent fatisk er ting jeg selv går meget op i :)

Thomas

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 20:29
Hej Thomas
Du er godt nok en travl mand med mange passione.. Laver du websiderne og med tilhørende donænenavn, kun på henblik af videresalg.. Eller har du seriøst lige været igang med 10-15 butikker? : )
Tilmeldt 19. Sep 12
Skrevet kl. 20:54

Hej jacob :)

Jeg er en meget travl mand med alt for lidt tid i døgnet!, jeg er lige blevet fastansat efter jeg er blevet udlært og derfor har jeg endnu mindre tid.

Jeg har altid en mening med siderne. Nogle af dem er helt små info sider, som kan gøre gavn overfor den enkelte besøgende. fx. fiskesteder.dk der er lav konkurrence.

Men tagerdu derimod rejseartikler.dk den er jeg ganske godt klar over jeg ikke får 5000 kr for, nok langt fra desværre. Men det har været et omfattende projekt :)

Thomas

Tilmeldt 19. Sep 12
Skrevet kl. 21:25

Jeg vil understrege alle bud er velkommen og vil selvfølgelig blive taget til efterretning :)

Thomas

Tilmeldt 19. Sep 12
Skrevet kl. 22:16

500 budt for fitnessbloggen.dk

Tilmeldt 19. Sep 12
Skrevet kl. 20:12

600 for fitnessbloggen

Jeg vil lige gøre opmærksom på at når jeg skriver billig, så mener jeg billig i forhold til hvad der i tidernes morgen er betalt for siderne.

Thomas

Side 1 ud af 2 (16 indlæg)