Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Investor søges

Side 1 ud af 3 (21 indlæg)
Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Jeg vil gerne finde en investor der kan være behjælpelig med enten et lån eller være med i firmaet

Driver et byggefirma og vil gerne vækste, men likviditeten er ikke til det og banken er total håbløs

De skal have budgetter for det ene og for det andet

Mvh

Lars

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:27
Tilmeldt 8. Sep 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:31
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 3 person

Hej Martin

Hasr kigget, men syntes ikke jeg vil give 995,- for at få lov at skrive en besked til dem

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47143
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:58

Du skal forvente, at investorer også vil ha budgetter og meget andet og deres rente vil være højere end bankerne generelt, elller de skapl ha overskudsandel eller medejerskab, så for dem, og for dig selv, lav drifts og likviditetsbudgetter som det er nu og for hvordan det bliver med mere kapital
Venlig hilsen

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Det indgyder ikke specielt stor tiltro til dig at du ikke engang vil udforme budgetter.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 23:56

Philip Mahler:

Det indgyder ikke specielt stor tiltro til dig at du ikke engang vil udforme budgetter.

For ikke at tale om du ikke vil investere 995 kr. i forsøget.

Jeg tror du får rigtig svært ved det !

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 00:10
Hej Lars
Jeg vil tror, grunden til at det koster 995kr, at søge på Amino Kapital, er for at få seriøsiteten op blandt låne ansøgerne, hvilket investorene nok er glade for. Jeg ved ikke om det stadig er sådan, at du som Amino plus medlem får rabat på Amino kapital. Synes jeg har hørt Martin snakke om det på thorborg.tv. Men det kan godt være det et introduktionstilbud på Amino kapital..Men som de andre siger så kræver det helt sikkert også budgetter og forretningsplan. Du kan altid sende mig en pm, hvis du har brug for hjælp med at udarbejde budgetter og forretningsplan.

Mvh
Jacob
Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 08:20

Der er flere grunde.
Den ene er at vi ganske rigtigt ønsker at hæve seriøsiteten, så dem med penge ikke spilder deres tid og forsvinder.

Dertil har vi udgifter for godt 400.000 kr. om måneden og vi får ingen tilskud.
Amino er en forretning som din egen.

De bedste hilsner

Martin

Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 22:36
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 6 person

Martin...

Var det så ikke en ide at bede om 1000kr. per måneds medlemskab fra investorer som rent faktisk har pengene i stedet for at klippe hår på de skaldede?

Sagt af een der mener du må være vanvittig at tro jeg vil betale 1000 kr. for at blive afvist og få stjålet min ide af en eller anden tilfældig person der bilder DIG ind at han er investor og har millioner at investere...

Hvorfor skulle en gratis investor være mere seriøs end en iværksætter hr Thorborg??? Med nuværende løsning er det iværksætterne der forsvinder....

Før du startede din kapital løsning brugte jeg minimum dit site 5-10 gange så meget, dels fordi jeg men sikkert også andre undgår at benytte forum til ting der ikke er velkomne længere. Du er ved at fjerne de ting folk kan få gavn af at være her for. 

Fra KBH
Tilmeldt 7. May 12
Indlæg ialt: 221
Skrevet kl. 22:45
Hej

Jeg forstår ikke din negativitet over for Amino Kapital.. Det er da logik at dem som har pengene til at investere ikke skal betale for at få lov til at tilbyde denne ydelse.. Hvad er det der er blevet fjenet fra Amino, som gør at du er blevet mindre aktiv på Amino?
Mvh
Jacob
Side 1 ud af 3 (21 indlæg)