Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Frankeringsmaskiner til salgsbreve

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 09
Indlæg ialt: 195
Fra  Supra Media Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Ærede Amino-crowd

Hvorledes forholdet det sig med porto udprintet på frankeringsmaskiner - er datomærkningen underordnet?

Frimærker kan jo bruges altid, uanset købstidspunkt. Har lidt labels liggende nemlig - de er bare en del måneder gamle ... derfor spørgsmålet. Håber nogle ved noget som vanligt.

takker

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 21:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har da tidlig printet et par stykker ud og brugt dem som frimærker uden problemer 

Mvh.

Jesper

Fra Nykøbing Falster
Tilmeldt 17. Jul 08
Indlæg ialt: 5906
Fra  Casper Schneidereit A/S Skrevet kl. 23:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kender ikke svaret, men jeg ved at Post Danmark tager sig betalt, hvis du ikke har korrekt porto på dine forsendelser. Personligt kan jeg ikke selv se problemet, så længe værdien stemmer overens med de gældende takster hos PostDanmark. Omvendt er datomærkningen der vel af en grund. Mit bedste svar må være: Ring til PostDanmark eller din leverandør (og post svaret i tråden :-). 

Fra Hillerød
Tilmeldt 17. Aug 09
Indlæg ialt: 93
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Frankerede frimærker skal være stemplet med dags dato, men du kan sagtens sende nogle som er nogle dage gamle. Vi har fået nogle advarsler om det hvis de var under en uge gamle, så jeg tror desværre ikke du kan bruge dem hvis de er en måned eller ældre. Men prøv evt. at tage fat i Post Danmark kundeservice så får du sikkert et helt konkret svar :) 

ProFishingStore.dk - fiskegrej, Waders og fiskeudstyr online - Køb billigt fiskegrej her!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)