Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvornår vender facebook aktien?

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)
Fra Gundsømagle
Tilmeldt 17. Aug 11
Indlæg ialt: 66
Fra  iAudit Aps Skrevet kl. 15:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Tjah det er jo svært at sige. Lige nu ser det ud til at trenden er positiv og hvis jeg skulle kigge kortsigtet er niveauet omkring $22 en indikation på hvor vi skal hen hvis kursen går under $22 skal den ned igen. Alt er jo relativt.

http://www.iaudit.dk Professionel bogføring til 375,- ex. moms pr. time i Roskilde og omegn.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:20

Facebook er død og borde indenfor 5 år, for at tjene penge vil de overdynge FB med reklamer, plus der kommer alt for mange spammere til og de mister alle brugerne, flere og flere bruger smartphones til adgang med FB og der er jo intet reklame der endnu ihvertfald... Jeg spår dem ikke mange chancer i det lange løb, som deres nuværende firma ser ud, ikke mange der kommer på FB for at bruge penge, men for at "hænge" ud med vennerne...

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:22

Det var måske den mest ringe aktieanalyse jeg nogensinde har set DT :)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:28

Haha er heller ikke børshaj som alle andre ;) Var nu også bare mine tanker/meninger om hvorfor FB dør på et tidspunkt

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Indlæg ialt: 387
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 16:31

Kære DT.

Prøv venligst, at læs mit indlæg på side (mener 2) hvor jeg har vedhæftet to links.

Første link: youtube video med M. Thorborg på ca. 15 min. Prøv nu lige venligst, at lytte til dette indslag i de 15 min. det varer inden du kommer med udtalelser, som nu om at man (jo ikke kan se reklamer på sin smartphone og at FB vil blive overdynget med reklamer).

Nej, nej og atter nej...

Reklamer vil komme op (i forhold til hvad du "wanter" på FB) på de hjemmesider du kigger på.

Hvis du fx. lige har "want" den nye havesaks, så vil der poppe en reklame frem der vedrøre have-ting næste gang du er på en ny hjemmeside, der har aftaler med FB. For du er potentiel have-ting køber.

Der kommer aldrig til, at komme reklamer på smartphones og det er ej heller FB´s plan og de har aldrig sagt noget om dette :-).

Så lyt venligst til dette indlæg... inden noget om reklamer via FB på smartphone bliver ytret.

Og læs det andet link jeg også har vedhæftet fra Bloomberg hvor FB selv bekræfter, at de IKKE vil vise reklamer på smartphones.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:36

Lige min pointe at der ikke kommer reklamer på smartphones, hvis alle brugerne er på smartphones og ingen reklamer der - no money!

(Vil ikke bruge tid på at se det igennem, ville bare ytre min mening ikke diskutere yderligere ang det, da ingen af os ved hvad der foregår bag FB anyways)

Men held og lykke med jeres FB aktier, håber da ikke jeg får ret for jeres aktiers skyld :)

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 16:44

Kære DT.

Nu "leger" vi med tanken om, at du nu går ind på en hjemmeside via din smartphone..

Du vil fx. gerne tjekke vejret ud el læse nyhederne. (enten via en app el. via en hjemmeside)

De sider du nu kommer ind på, lad os sige tv2.dk, her er der masser af reklamer. Og det DE reklamer som popper op her el. som bliver vist... der er der pga. hvad du har "wanted" på FB. Præcis som man ser det med Google. FB er bare langt mere detaljeret i forhold til hvem du er som potentiel kunde pga. FB kan se hvad du laver, hvor du bor, om du er single, alder, hvad du synes om, hvad du "wanter" hvem der er dine venner, osv osv.. Al denne info kan Google IKKE få ud af hver enkelt person.

Derfor er FB´s oplysninger langt mere værd i fremtiden og specielt pga. "want" knappen.

Ergo: Der kommer aldrig reklamer på smartphone el. på FB... men der kommer reklamer på hjemmesider/app som man tjekker ud.

Håber det gjorde tingene lidt mere klart.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:55

Det betinger så bare at FB for solgt alle de informationer til de firmaere der står for alle de reklamer på alverdens websites, kan godt se det smarte i det ja... Det ændrer dog ikke min mening, tror bare ikke på at de kan indfri de forventninger alle har til dem.

Fra Kbh
Tilmeldt 23. Jan 11
Fra  www.hjemfisk.com Skrevet kl. 17:40

Ja bevares, det afhænger det da af.

Men som du igen kan høre i indslaget. (brug nu bare de 15 min på at lytte til det. Det vil besvare alt langt lettere end her)

Så vil FB betale hjemmesider langt mere for, at have reklamer på hjemmesiders vægge.

Hvis man fx. i dag får kr. 1 af Google så vil man af FB få kr. 10 (pr klik fx., meget groft sagt)

Hvem mon firmaerne så vælger i fremtiden??

Jeg vil da til hver en tid vælge FB´s tilbud.. da jeg kan tjene kr. 10... bye bye Google...

Fra Yogyakarta
Tilmeldt 16. May 09
Indlæg ialt: 2842
Fra  WebCoders.dk Skrevet kl. 17:48

Sander pennerup:
Hvis man fx. i dag får kr. 1 af Google så vil man af FB få kr. 10 (pr klik fx., meget groft sagt)

Så det du siger er at annoncørerne skal betale langt mere pr. klik?

Når jeg køber adwords så vælger jeg søgeord der relaterer direkte til det jeg søger efter. Dvs. er der en der søger efter "køb skjorter" er det min adwords der kommer frem.

Det du siger er at fordi man kan målrette efter den want-knap så skal kliks koste langt mere end en person der søger direkte efter at købe varen på google?

Jeg kan sagtens se det smarte i det Facebook har gang i, men jeg tror du groft undervurderer Google.

Side 3 ud af 6 (51 indlæg)