I maj i år, fik jeg en større kendt virksomhed, med megen erfaring inden for Google Adwords, til at stå for min google annoncering. Men det har jeg desværre lært af Men lige siden den første måned har det virkelig gået ned af bakke... Jeg bruger flere penge på google ads, og jeg sælger mindre og mindre. i den sidste måned hvor jeg selv stod for det havde jeg et investerings afkast på 379% og i denne måned er den på 5% Og min avance var på 89% og i dag er den 2,75% Nu er mit spørgsmål, om jeg har nok grundlag for at opsige den, og slippe for at skulle betale for de sidste 7 mdr? http://awesomescreenshot.com/068gjnobf |
Mon ikke leverandøren selv kan se at han ikke har leveret varen, eller han har måske en anden forklaring. Under alle omstændigheder, så tag en god snak med ham om dine synspunkter.
Om du kan opsige din aftale, afhænger af hvilke betingelser du har accepteret i den kontrakt du har lavet. Men start lige med at tale med dem først, det kan være den snak løser dit problem automatisk.