Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Opsigelse af løbende aftale

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 17. Feb 09
Indlæg ialt: 1078
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :

I maj i år, fik jeg en større kendt virksomhed, med megen erfaring inden for Google Adwords, til at stå for min google annoncering.
De havde tidligere stået for den for et par år tidligere, hvor de gjorde det ret godt. Så jeg så ingen problemer i at lave en 12 mdr's aftale, med månedlig betaling.

Men det har jeg desværre lært af

Men lige siden den første måned har det virkelig gået ned af bakke...

Jeg bruger flere penge på google ads, og jeg sælger mindre og mindre.

i den sidste måned hvor jeg selv stod for det havde jeg et investerings afkast på 379% og i denne måned er den på 5%

Og min avance var på 89% og i dag er den 2,75%

Nu er mit spørgsmål, om jeg har nok grundlag for at opsige den, og slippe for at skulle betale for de sidste 7 mdr?

http://awesomescreenshot.com/068gjnobf

Tilmeldt 10. Feb 08
Indlæg ialt: 37
Fra  Dansk Handels Consult Skrevet kl. 15:37

Mon ikke leverandøren selv kan se at han ikke har leveret varen, eller han har måske en anden forklaring. Under alle omstændigheder, så tag en god snak med ham om dine synspunkter.

Om du kan opsige din aftale, afhænger af hvilke betingelser du har accepteret i den kontrakt du har lavet. Men start lige med at tale med dem først, det kan være den snak løser dit problem automatisk. 

Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:38

Det har faktisk forsøgt på i den sidste uge

Tilmeldt 27. Aug 12
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 15:40

Ups. Forkert debat.
Skulle have skrevet i en anden tråd

Tilmeldt 17. Feb 09
Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 15:43

Havde en snak med dem for et par uger siden om det. Og de lovede at optimerer det. Og så steg udgifterne helt vild. Har flere besøgende. Men ingen salg.

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 16:10

Nej, ikke umiddelbart.

Men som det er nævnt rigtigt mange gange før på Amino, så pas nu på med fortløbende AdWords aftaler på 6 eller 12 mdr., uden opsigelsesfrist.

Alle de seriøse AdWords virksomheder jeg kender, har 1 eller 2 måneders opsigelsesfrist fra enhver aftale.

Men uanset din nuværende aftales betingelser, så er ingen virksomheder interesseret i at have utilfredse kunder. Så kontakt da virksomheden og din kontaktperson og hør om mulighederne for at standse samarbejdet før tid. Hvis du ikke har økonomi til at fortsætte samarbejdet, så kan det være de lader dig gå - det er i hvert fald set før!

Mvh.

Johannes

Tilmeldt 17. Feb 09
Fra  Wellness Guiden - Selvstændig Herbalife forhandler Skrevet kl. 15:07

Havde sendt en mail til ejeren af virksomheden, om at han skulle ringe til mig.

Men jeg hørte aldrig fra ham...

Så nu er opsigelsen sendt afsted.

Og eftersom jeg havde bestilt Google adwords optimering, så kan jeg vist godt sige, at jeg har betalt for et produkt, som jeg ikke har modtaget...

Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
Indlæg ialt: 614
Fra  JatilROI Skrevet kl. 15:13

Jeg bruger gerne en time på at se din konto efter - kan jo være, at der med små justeringer kan skabes lidt bedre resultater.

Blot skriv til Johannes på info@jatilroi.dk hvis det er!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)