Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vedr. udlandske udvikler

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 25. Feb 12
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg vil høre om jeres erfaring med udlandske udvikler, billige udvikler. Kan det betale sig? Altså her tænker jeg på prisen ift kvaliteten?

Og er der nogle der vil dele, hvor og hvordan i har fundet frem til jeres udvikler. For det jo nogen man skal kunne stole på.

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 15:32

Er der ingen, der vil dele deres erfaringer?

Fra København
Tilmeldt 16. Feb 12
Indlæg ialt: 447
Fra  Kammersgaard Development Skrevet kl. 15:34
Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 16:41

Hej Kasper,

Tak for info.

Men jeg tænkte nu ikke på webshops eller homepages. Jeg tænker mere i retning af udvikling af software og Apps. Om der nogen der har erfaring med det?

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 16:51

Hej Lars.

Jeg har prøvet at få lavet en app i indien gennem Elance.

Det var billigt og resultatet var ganske godt.

MEN. Det var en virkelig lang process og de tænker sig ikke om. Du skal virkelig have lavet en NØJAGTIG plan for projektet med massere af billeder.

Desuden er de sygt dårlige til engelsk.

Men jeg sparede altså rigtig mange penge men kostede meget tid. :)

Tilmeldt 25. Feb 12
Skrevet kl. 17:27

Hej tak svaret.

Var det, det værd for dig, altså med den tid du lagde ift. Outcome og pris? Er det noget du vil gøre igen?

Tilmeldt 14. Apr 09
Indlæg ialt: 216
Skrevet kl. 17:32

Hej Lars

Vi hos Fodboldonline har anvendt udviklere i Indien og det kører upåklageligt. I mange tilfælde kan det kvalitetsmæssigt være bedre end i Danmark, men ulempen kan være hvis du har et "Hot-fix" hvor det skal gå stærkt, så kan tidsforskellen blive en lille ulempe, men indtil nu har vi kun gode erfaringer.

Fra Kolding
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 28
Skrevet kl. 17:36
Fra Middelfart
Tilmeldt 18. Sep 12
Indlæg ialt: 106
Fra  Maerk Skrevet kl. 17:48

Jeg har pt. et indisk firma til at udvikle software. Jeg har også brugt dem tidligere til at udvikle en webshop.

Min erfaring er at de er dygtige og meget service-minded.

Men, der er en kulturforskel når det kommer til design og brugervenlighed, så jeg istemmer vigtigheden af at have alt beskrevet i nøjagtige detaljer.

Det holder altså ikke at beskrive projektet med generelle vendinger - du skal lave en kravspecifikation som dækker alt fra fonts og farvekoder til tekst-layout på velkomstmail.

I mit nuværende projekt har jeg en vestlig designer, som har ansvaret for alt af lay-out og funktionalitet, mens inderne så programmerer efter hans anvisninger. Det betyder ikke at jeg ikke behøver at følge med på udviklingen, men jeg slipper for den tidskrævende detalje-styring - og det er stadig en meget økonomisk fornuftig løsning.

- Søren.

Tilmeldt 29. Sep 09
Indlæg ialt: 1199
Skrevet kl. 17:57

Lars Christensen:

Hej tak svaret.

Var det, det værd for dig, altså med den tid du lagde ift. Outcome og pris? Er det noget du vil gøre igen?

Bestemt ! Vil bare lave forarbejdet 50% bedre end hvis det var en dansk udvikler som kan tænke lidt selv. Det er min erfaring.

Ulempen er selvfølgelig den efterfølgende hjælp er der ikke, da de ikke er lige så servicemindet som i dk (efter betaling).

Så ja bare kom igang, men hav alt tegnet osv.

Elance er et godt sted. Men kig lidt på deres referencer også. Betyder rigtig meget. Dem med gode referencer er tilgengæld også dyrere.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)