Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmører i østen?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej!

Jeg søger nogle kontakter til billige programmører i østen, bl.a. til opsætning af webshop?

Mvh FSH 

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Fra Aarhus C
Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 140
Skrevet kl. 14:36

Kender flere der har benyttet sig ad Odesk, og har været fuld tilfredse.

Du kan se mere her:

https://www.odesk.com/

Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk

Fra Kolding
Tilmeldt 12. May 12
Indlæg ialt: 312
Fra  LabSec - timepris: 200 kr. Skrevet kl. 14:42

hej vi driver hen virksomhed på baggrund af det koncept, derfor kan vi også levere billige hjemmesider til en billig pris, f.ek. får du ved os en hjemmeside hvor vi designet og forsiden og alle siderne er kodet fra bunden af for kun 7.500 kr. 

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 14:53

Lige præcis på webshops tvivler jeg det kan betale sig, at få lavet noget i østen - der findes så mange "færdige" løsninger, der uden tvivl kan leve op til det du ønsker.

Og endda hvis du skal have udviklet noget særligt, så ville jeg nok vælge en "færdig" open source løsning og få videreudviklet på den.

Fra København
Tilmeldt 3. Aug 10
Indlæg ialt: 125
Skrevet kl. 15:04

Thomas:

Lige præcis på webshops tvivler jeg det kan betale sig, at få lavet noget i østen - der findes så mange "færdige" løsninger, der uden tvivl kan leve op til det du ønsker.

Og endda hvis du skal have udviklet noget særligt, så ville jeg nok vælge en "færdig" open source løsning og få videreudviklet på den.

Kan du uddybe noget mere? Hvor går jeg hen? Og der skal da stadig sættes en masse op selvom det er en færdig løsning :)

www.filefish.dk

Find mig på LinkedIn

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 15:17
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:23

fsh93a:
Kan du uddybe noget mere? Hvor går jeg hen? Og der skal da stadig sættes en masse op selvom det er en færdig løsning :)

Det afhænger jo helt af hvilken løsning du vælger. Du skal være velkommen til at sende en privat besked, hvis du har nogle kravspecifikationer - så kan jeg fortælle dig, hvad der er standard og hvad du skal have udviklet på.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)