Hej! Jeg søger nogle kontakter til billige programmører i østen, bl.a. til opsætning af webshop? |
Kender flere der har benyttet sig ad Odesk, og har været fuld tilfredse.
Du kan se mere her:
Hej! Jeg søger nogle kontakter til billige programmører i østen, bl.a. til opsætning af webshop? |
www.filefish.dk
Kender flere der har benyttet sig ad Odesk, og har været fuld tilfredse. Du kan se mere her: |
Anmeld og bedøm din udlejer på: Lejendom.dk
hej vi driver hen virksomhed på baggrund af det koncept, derfor kan vi også levere billige hjemmesider til en billig pris, f.ek. får du ved os en hjemmeside hvor vi designet og forsiden og alle siderne er kodet fra bunden af for kun 7.500 kr. |
Lige præcis på webshops tvivler jeg det kan betale sig, at få lavet noget i østen - der findes så mange "færdige" løsninger, der uden tvivl kan leve op til det du ønsker. |
Kan du uddybe noget mere? Hvor går jeg hen? Og der skal da stadig sættes en masse op selvom det er en færdig løsning :) |
www.filefish.dk
Det afhænger jo helt af hvilken løsning du vælger. Du skal være velkommen til at sende en privat besked, hvis du har nogle kravspecifikationer - så kan jeg fortælle dig, hvad der er standard og hvad du skal have udviklet på. |