Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

B2B - Hvad virker bedst egne testimonials, Trustpilot eller lignende?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 37
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Er i vildrede, og håber I kan give mig en hånd her. Min kone og jeg har et konsulentfirma, hvor vi rådgiver andre virksomheder indenfor fødevarebranchen. 

Jeg vil gerne gøre vores side mere troværdig, og samtidig vise de gode tilbagemeldinger vi har fået fra vores kunder. Lige nu ligger jeg testimonials/referencer op på siden(http://www.cibis.dk/referencer.html). De er baseret på mails, vores kunder får ved udløbet af kontrakten.

Det vil jeg gerne udvide med f.eks. Trustpilot, Yelp eller måske Startvæksts rådgiverbørs (http://www.startvaekst.dk/raadgiverboersen.dk/vprofil/9116/1003). For at øge troværdigheden.

Er der nogen af jer der har erfaringer med 1. at få andre virksomheder til at foretage anmeldelser på en af de ovenstående services? 2. Har det haft nogen synlig effekt på jeres trafik/konverteringer?

mvh Jesper

www.cibis.dk

Cibis - Fødevarerådgivning - www.cibis.dk

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jan 12
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 06:26

Godmorgen Amino'er,

For at omformulere mit spørgmål lidt, hvad vil du som virksomhedsejer finde mest troværdig, når du overvejer at købe en ydelse af et andet firma?

1. En rating på Trustpilot

2. Anmeldelser på Yelp!

3. Egne testimonials

4. Startvæksts rådgiverbørs (Hvor det kræver CVR nummer, at anmelde ydelser)

På forhånd tak!

mvh Jesper

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 07:42

Hej Jesper,

Personligt ville jeg helt klart kigge mere på kundereferencer, når vi taler konsulentydelser og B2B.

TrustPilot og Yelp ser jeg mere som et værktøj til at vurdere Webshops og fysiske butikker.

Startvæksts rådgiverbørs har jeg helt ærligt aldrig hørt om, så den vil nok ikke få mig til at vælge konsulent/rådgiver ud fra en rating der.

Mvh.

Michael

Tilmeldt 23. May 08
Indlæg ialt: 3316
Fra  Easypie ApS Skrevet kl. 10:26

Synes I skal tænke i helt andre baner - sørg for at blogge indenfor jeres niche-område. Når der kommer nye regelsæt, så skriv og kommentér på dem. 

Evt. lav en lille e-bog, der forklarer basalt omkring fødevarelovgivningen. Jeres kunder vil alligevel være dem, som ikke selv vil prøve sig frem - eller dem som støder ind i udfordringer. Evt. send mig en pm, så har jeg muligvis et projekt, som kunne være interessant for jer :-)

Ift. dit spørgsmål, så ville jeg foretrække, at se konkrete cases på jeres side.
"Kunde xxx." - Vi har hjulpet med dette - det har gjort en stor forskel for dem - "deres kommentar". -> Det kan jeg se, at I allerede har på jeres side. Put lidt grafisk pynt ind, så er det rigtig nydeligt :-)!

Hvis du har brug for det, så vil jeg gerne finde eksempler på, hvad jeg tænker :-) Har nogle fede referencer fra noget tidl. arbejde. 

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jan 12
Fra  CIBIS - Fødevarerådgivning Skrevet kl. 20:56

Tak til jer begge for nogle gode svar!

/Jacob det lyder interessant, PM er på vej Smile

mvh Jesper

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:23

Jeg stoler ikke rigtigt på Trustpilot. Har læst for meget om, hvor let det er at svine en virksomhed til, også som decideret konkurrent hertil.

Så jeg ville helt klart satse på kundereferencer. Jeg fandt med tiden ud af, hvor meget de betyder. Mange af mine kunder henviste til disse, når jeg snakkede med dem, fremfor de eksempler på mit arbejde, jeg har på min hjemmeside. Kundereferencer er tydeligvis noget, der er mere håndgribeligt og overskueligt at forholde sig til.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)