Er i vildrede, og håber I kan give mig en hånd her. Min kone og jeg har et konsulentfirma, hvor vi rådgiver andre virksomheder indenfor fødevarebranchen.
Jeg vil gerne gøre vores side mere troværdig, og samtidig vise de gode tilbagemeldinger vi har fået fra vores kunder. Lige nu ligger jeg testimonials/referencer op på siden(http://www.cibis.dk/referencer.html). De er baseret på mails, vores kunder får ved udløbet af kontrakten.
Er der nogen af jer der har erfaringer med 1. at få andre virksomheder til at foretage anmeldelser på en af de ovenstående services? 2. Har det haft nogen synlig effekt på jeres trafik/konverteringer?
Synes I skal tænke i helt andre baner - sørg for at blogge indenfor jeres niche-område. Når der kommer nye regelsæt, så skriv og kommentér på dem.
Evt. lav en lille e-bog, der forklarer basalt omkring fødevarelovgivningen. Jeres kunder vil alligevel være dem, som ikke selv vil prøve sig frem - eller dem som støder ind i udfordringer. Evt. send mig en pm, så har jeg muligvis et projekt, som kunne være interessant for jer :-)
Ift. dit spørgsmål, så ville jeg foretrække, at se konkrete cases på jeres side. "Kunde xxx." - Vi har hjulpet med dette - det har gjort en stor forskel for dem - "deres kommentar". -> Det kan jeg se, at I allerede har på jeres side. Put lidt grafisk pynt ind, så er det rigtig nydeligt :-)!
Hvis du har brug for det, så vil jeg gerne finde eksempler på, hvad jeg tænker :-) Har nogle fede referencer fra noget tidl. arbejde.
Jeg stoler ikke rigtigt på Trustpilot. Har læst for meget om, hvor let det er at svine en virksomhed til, også som decideret konkurrent hertil.
Så jeg ville helt klart satse på kundereferencer. Jeg fandt med tiden ud af, hvor meget de betyder. Mange af mine kunder henviste til disse, når jeg snakkede med dem, fremfor de eksempler på mit arbejde, jeg har på min hjemmeside. Kundereferencer er tydeligvis noget, der er mere håndgribeligt og overskueligt at forholde sig til.
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.