Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor brugbart er Amino Freelancer?

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristian Selch:

Jeg har nok også bare været uheldig ligesom Christian B. 

Sådan ser min historik i hvert fald ud - og det kan umuligt KUN skyldes, at jeg ikke har været god nok til at give et godt bud:

Wow!

Føler mig også snydt derinde.. (er ikke guld profil da jeg stadig "tester" det), men må ærligt sige at opgave operetter slipper alt for let (ved ikke om de betaler jer på amino pr opgave de laver, men de burde få en "straf" på X antal kroner eller sådan, eller i det mindste KRAV om at sende en PM til de enkelte freelancers der byder)
Har selv fået en opgave derinde, som tlf sælger (er stadig på jobbet) - men det kun en ud af... utallige bud, og tror faktisk kun 1-3 af dem blev afsluttet, resten blev droppet? :-s

Det ville være nemmere for "os" freelanceres hvis vi fik en email eller en form for hint med "Hey, Ha-ha, du fik ikke opgaven, bedre held næste gang, bla bla" ;-) noget i den duer ikke :-D 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Hammel
Tilmeldt 11. Aug 11
Indlæg ialt: 441
Fra  Websolu.dk Skrevet kl. 23:59

Christoffer Tornbjerg:
Det ville være nemmere for "os" freelanceres hvis vi fik en email eller en form for hint med "Hey, Ha-ha, du fik ikke opgaven, bedre held næste gang, bla bla" ;-) noget i den duer ikke :-D

Det gør man også, men det kræver opgaven ikke bare står stille uden udbyderen gør noget ved den. Fx at vælge en vinder eller slette den.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12314
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:03

Kristian Selch:

Jeg har nok også bare været uheldig ligesom Christian B. 

Sådan ser min historik i hvert fald ud - og det kan umuligt KUN skyldes, at jeg ikke har været god nok til at give et godt bud:

Det skyldes sikkert, at de enten har fundet en freelancer et andet sted, eller har fundet en og ikke kunne finde ud af at afslutte opgaven.
Selvom man bøjer ting i neon, er der bare nogen man ikke kan kommunikere med.
At folk sletter opgaven, før også at man får et afslag og det må man leve med.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Christian Bundgaard:
Det gør man også, men det kræver opgaven ikke bare står stille uden udbyderen gør noget ved den. Fx at vælge en vinder eller slette den.

Vi rykker opretteren i al evighed for at afslutte en opgave, så vi kan ikke gøre meget andet.

De bedste hilsner

Martin

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 09:08
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En anden ting man skal huske som freelancer, at rigtig mange opgaver kommer uden om budsystemet.
Der er mange der ikke gider at lægge opgaver i udbud, men selv kontakter freelancer direkte.
Men det oplever man ikke, hvis man ikke er Plus'er, for så har man ingen offentlige kontaktdata.

Og hånden på hjertet, hvordan ser de bud ud i afgiver? 80% af de bud jeg får, er så mangelfulde, at jeg ikke kunne drømme om at bruge freelanceren. Ufuldstændige profiler, stavefejl, mangel på svar eller referencer og 100 andre "fejl" gør sikkert også sit til at nogle folk bakker ud.

De bedste hilsner

Martin

Fra Virum
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 172
Fra  Brason.dk Skrevet kl. 16:06

Budsystemet virker på den måde, at du måske ikke vinder! Men fordi du har nogle stærke referencer, er det måske dig udbyderen kommer til, når vedkommende ønsker noget lavet, som den oprindeligt tænkte vinder ikke magter, eller ikke har kapacitet til at udføre.

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)