Hej alle, Efter en grov-sortering af over 100 logo-forslag fra 99designs er jeg nede på 8. Nu har jeg sendt en lille afstemning rundt til venner og bekendte for at finde det bedste - men I skal da ikke snydes ;-) Websitet er en rejseportal for unge og vil indeholde alt omkring backpacking, sabbatår, frivillig rejse, working abroad, studying abroad etc. På sigt også en webshop der sælger rejse-relateret grej. Anyway, jeg vil virkelig sætte pris på en stemme - tror efterhånden jeg har set mig blind på alle de logoer :) EDIT: Og her får I selvfølgelig lige logoet til afstemningen :) https://99designs.com.au/logo-design/vote-166gva Ha' det godt! Jens |
Logo - hjælp mig med at finde det rette
- 1
Hehe, det må I undskylde. Var så ivrig at jeg glemte linket: https://99designs.com.au/logo-design/vote-166gva |
Heffer husk at uploade logoerne eller give et link, ellers bliver det ret svært for os at stemme på hvilken der er mest passende. |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Jeg ved ikke, om det bare er mig, men jeg synes, at udvalget er sat ret forvirrende op. Der er flere varianter under hvert forslag, men jeg prøver dog alligevel at forklare, hvilket et jeg bedst kan lide -- og det er det, der er nr.1 i 2. forslag i række 2! Håber, du forstår, hvad jeg mener!? Jeg har stemt. Dbh Thomas |
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Har stemt, men jeg tror du lige skal undersøge om der er rettigheder på navnet travelmate, det var bare en tanke jeg fik. Aner ikke om der ligger noget i det. MVH Kim |
Kim Tetzlaff
🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig
Så er der stemt :) |
Roses are red, violets are blue, I’m schizophrenic, and so am I.
– Oscar Levant
Det er lidt forvirrende, men det er fordi de forskellige designere har valgt at sætte det op på forskellige måder selvom jeg bad dem om én specifik måde. De fik at vide de skulle sætte det på sort og hvid baggrund og så sætte det i forbindelse med websitet også. Nogen bedre end andre, men tak for stemmen :) |
Shit, det har jeg slet ikke tænkt over. Hvor tjekker jeg det? Fandt en side hvor jeg søgte på rettigheder, men der var ingen danske registrerede. I EU søgningen var der dog 2 (den ene Acers laptop). Betyder det noget for mig? |