Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Pyramidespillet

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Sayulita
Tilmeldt 14. Aug 07
Indlæg ialt: 1407
Fra  Psykoterapeut og parterapeut Skrevet kl. 20:56
Hvor mange stjerner giver du? :
Jeg må absolut lige fremhæve mig selv her - for jeg har nemlig vundet en pris for et spil! I år 2000 vandt mit spil "Bille og Trille" (vel, ok, det var Savannah der lavede det, men jeg opfandt det og skrev alle dialoger, karakterskildringer, spil, miljøer osv) prisen som årets computerspil for børn.

Ganske vist er det jo et spil for voksne der her skal udvikles, men det må siges at være en mindre detalje - jeg er superkreativ, får de bedste idéer og er den første i Danmark til at introducere konceptet "pruttespil" - i kan slet ikke undvære mine kompetencer!

Fordi i har taget så pænt imod mig herinde, vil jeg deltage i udviklingen af pyramidespillet helt uden beregning her og nu, men selvfølgelig skal jeg have en klækkelig andel af en procentdel af indtægtens overskudsmæssige bruttonationalprodukt!

Sæt i gang! Make it so!

Fra Brønshøj
Tilmeldt 1. Oct 06
Indlæg ialt: 446
Skrevet kl. 22:12
Så kommer midt bud på en viderudvikling af spillet eller mere som en funktion af spillet.

Hvis man nu siger at spillet er en sæt klodser, som skal resultere i at blive til f.eks. en pyramide
Når man har fået x antal mennesker så bliver det til en pyramide. Nå så man har fået xx antal under sig så må man stille et spejl bagved pyramiden - så bliver det til 2 pyramider og så tager man den næste vinkel osv.

Da jeg læste den tråd som gav inspirationen til denne tråd, så jeg "godmorgen danmark" og der var en præsentation af bil på den måde med spejlet..........så fik jeg en ustyrlig griner og så noget med  Kejserens nye Klæder....
Og nu har jeg så storgrineren af pruttespillet underkastet spejlfunktionen

Anne Fogel - smykker med mod
Tilmeldt 14. Jul 05
Indlæg ialt: 575
Skrevet kl. 18:12
Dato: 28-06-2007 22:12:03 Forfatter: Anne Fogel
Så kommer midt bud på en viderudvikling af spillet eller mere som en funktion af spillet.

Hvis man nu siger at spillet er en sæt klodser, som skal resultere i at blive til f.eks. en pyramide
Når man har fået x antal mennesker så bliver det til en pyramide. Nå så man har fået xx antal under sig så må man stille et spejl bagved pyramiden - så bliver det til 2 pyramider og så tager man den næste vinkel osv.

Da jeg læste den tråd som gav inspirationen til denne tråd, så jeg ''godmorgen danmark'' og der var en præsentation af bil på den måde med spejlet..........så fik jeg en ustyrlig griner og så noget med  Kejserens nye Klæder....
Og nu har jeg så storgrineren af pruttespillet underkastet spejlfunktionen

Så kan vinderen tituleres dobbelt eller triple KLODSMAJOR

Fra Århus
Tilmeldt 29. Oct 06
Indlæg ialt: 381
Fra  BiipBiip.dk Skrevet kl. 20:25
Dato: 28-06-2007 17:27:27 Forfatter:Brian Brandt

Meld dig til herunder hvis du mener du besidder arbejdskraften der skal til for at skabe dette fantastiske koncept...

Brainstormen er i gang, møllehjullet kører og the game is on...

ELLER NÆSTEN

JEG ER FRISK.

Har hele spillet på tegnebordet. Et pyramidespil med 100 % fortjeneste.på sin 1. pakke TIL ALLE. tilmeldte.
Spillet kommer til at være online og sms betaling i DK NORGE OG SVERIGE keywords er købt

med mulighed for betaling via paypal hvis man ønsker mere end 1 pakke.

Nem markedsføring til venner da tilmelding KAN foregå via mobilen

Hvordan Jeg garanterre 100 % fortjeneste??

Ja det har jeg ikke brugt 4 mdr for sjovt på... ja send mig en pm...

Mangler egentlige bare en eller flere dygtige programører php. mysql. med erfaring med api.

kig på din tlf siger den:  biipbiip.com i kan jo selv følge udviklingen fra Parket domaine til SMS Pyramidespillet..

Er egentligt ikke et pyramidespil men Mlm Mln og alle og alle de andre koncepter bliver kaldt pyramidespil..

SÅ HVORFOR IKKE BARE  KALDE DET DET SELV FRA STARTEN... SÅ DET JO IKKE EN NYHED NÅR FOLK KOMMER TIL AT SKRIVE OM DET?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)