Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor mange penge skal man bruge på en god hjemmeside?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Fredericia
Tilmeldt 27. Feb 12
Indlæg ialt: 564
Fra  Watchfelt.dk - Moderne ure for den stilbevidste. Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Hos EuDesign tilbyder vi en service af højt niveau og lækker kvalitet.

Få dig en færdig webshop, alt er betalt på 1 gang, du er ikke bundet af mdl. gebyrer der ender med du betaler overpris for din webshop.

Vi kan lave en lækker og flot webshop til dig så du kan blive godt kørende med din webshop :)

Vi kan levere lige præcis det du ønsker og lidt til.

Vores webshop++ pakke til kun 8.998 ,- indeholder:

Unikt logo

- Unikt design efter dine ønsker

Lagerstyring

SEO optimeret webshop

- Frit valg af CMS system

Vi er eksperter i Prestashop - Magento - Joomla - Wordpress

Facebook Timeline med logo og banner design - For større kunde tilgang

650 Kr. gratis markedsføring via Google Adwords

Fri trafik og 3 Mdr. gratis hosting hos UnoEuro

.... Og meget mere :)

Se vores priser og tag også et kig på vores webshop pakke til kun 7.998,- Se referencer og hjemmesidepakker her

Hvis det har din interesse så skal du være velkommen til at kontakte mig for en videre dialog, vi levere først når kunden er tilfreds.

Mvh. Jesper Krogfelt

Watchfelt.dk forhandler moderne ure fra bla. Daniel Wellington, MVMT, Casio & Triwa.

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 22:16

Nu skriver du ikke noget om, i hvilken branche du er, eller hvor stor hjemmesiden skal være. Det er derfor helt umuligt at svare på dit spørgsmål, men der er ikke meget ved at have en flot hjemmeside, hvis der ikke er nogen, der ser den. SEO delen kan godt være den største post. 

Hvis du skriver noget om i hvilken branche du er - hvor stor hjemmesiden skal være - og hvilke søgeord, som du gerne vil ligge pænt i søgeresultaterne med - er det lettere at komme med et nogenlunde kvalificeret bud.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 669
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 22:24

Køb et webhotel til 9 kroner om måneden

Installer Wordpress (typisk bare med et klik) - det er gratis

Køb et tema på fx. http://themeforest.net/ til 40$

Du kan klare det hele selv eller betale en time for at få det gjort. Så er du i gang med en enkel hjemmeside.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 22:43
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

B. Hvarregaard:

Køb et webhotel til 9 kroner om måneden

Installer Wordpress (typisk bare med et klik) - det er gratis

Køb et tema på fx. http://themeforest.net/ til 40$

Du kan klare det hele selv eller betale en time for at få det gjort. Så er du i gang med en enkel hjemmeside.

Ja, så er han i gang - bare ikke med at få kunder.

Det er påfaldende, at så mange har dén laissez faire-holdning til måske dét mest essentielle aspekt af en virksomhed næst efter selve produktet.

Nu sælger du selv digital skiltning. Er dine potentielle kunder også "i gang", hvis de i stedet for din løsning smider deres gamle sort-hvide 14 tommers CRT op på væggen og hooker VHSen til?

Fra Korsør
Tilmeldt 16. Jan 11
Indlæg ialt: 508
Skrevet kl. 22:58

Jakob Bank:
Ja, så er han i gang - bare ikke med at få kunder.

Det er påfaldende, at så mange har dén laissez faire-holdning til måske dét mest essentielle aspekt af en virksomhed næst efter selve produktet.

Nu sælger du selv digital skiltning. Er dine potentielle kunder også "i gang", hvis de i stedet for din løsning smider deres gamle sort-hvide 14 tommers CRT op på væggen og hooker VHSen til?

Der er bare ikke det samme følelse at køre i en ny Rolls-Royce og i en gammel sæbekassebil lavet af en gammel barnevogn, selvom begge dele har hjulBig Smile

Fem stjerne herfra Yes

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 21:00

Jakob Bank:
Det er påfaldende, at så mange har dén laissez faire-holdning til måske dét mest essentielle aspekt af en virksomhednæst efter selve produktet.

Du aner jo i virkeligheden ikke hvad han laver, så hvordan ved du så at det er lige det han skal bruge? Hvis du gad læse spørgsmålet igen vil du se at han skal have en simpel og enkel løsning som ser attraktiv ud. 

Jeg går ud fra du selv sælger hjemmesider og bilder alle dine kunder ind at hjemmesiden er det vigtigste, lige efter deres produkt. Uanset hvad de sælger! 

Jeg svarede på spørgers spørgsmål, du snakkede kun...varmt luft.

Jakob Bank:

Hvis mine kunders behov kan løses af et VHS, så er det den rigtige løsning for dem. Hvis jeg sælger dem noget de ikke har brug for, så er de ikke kunder hos mig længere og jeg er en dårlig forretningsmand. Det lyder til det er din model. Jeg er en troværdig partner overfor mine kunder og når deres behov er der for et produkt jeg har i min portefølge, så er jeg der stadigvæk og har ikke brændt mine broer, til en kunde. 

Hvis spørgers behov lige nu kan klares af en wordpress side, er det det rigtige. Ikkeen Rolls Royce - det skal nok komme.

Jeg laver rådgivning, software, integrationer og softwarerrobotter. Se mere på median.dk

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 22:28

B. Hvarregaard:

Jakob Bank:
Det er påfaldende, at så mange har dén laissez faire-holdning til måske dét mest essentielle aspekt af en virksomhednæst efter selve produktet.

Du aner jo i virkeligheden ikke hvad han laver, så hvordan ved du så at det er lige det han skal bruge? Hvis du gad læse spørgsmålet igen vil du se at han skal have en simpel og enkel løsning som ser attraktiv ud.

Jeg går ud fra, at trådstarter har andre planer med hjemmesiden end at kigge på den selv.

Der er temmelig stor sandsynlighed for, at han ikke starter virksomheden med en fuld ordrebog. Det betyder med lige så stor sandsynlighed, at han skal ud og skaffe kunder via sin hjemmeside - og skal han det, har han brug for en ordentlig hjemmeside.

Han kan selvfølgelig sagtens starte med at købe noget billigt makværk - så skal han bare være indstillet på at kassere den igen og starte forfra, når han vil have gang i forretningen.

B. Hvarregaard:

Hvis mine kunders behov kan løses af et VHS, så er det den rigtige løsning for dem. Hvis jeg sælger dem noget de ikke har brug for, så er de ikke kunder hos mig længere og jeg er en dårlig forretningsmand. Det lyder til det er din model.

B. Hvarregaard:

Jeg går ud fra du selv sælger hjemmesider og bilder alle dine kunder ind at hjemmesiden er det vigtigste, lige efter deres produkt. Uanset hvad de sælger!

Dine fuldstændig irrelevante og ubegrundede påstande om min manglende integritet vil jeg end ikke nedværdige mig til at tilbagevise.

Fra Aalborg
Tilmeldt 14. Jan 08
Fra  GreenWeb ApS Skrevet kl. 08:05

Jakob Bank:

Der er temmelig stor sandsynlighed for, at han ikke starter virksomheden med en fuld ordrebog. Det betyder med lige så stor sandsynlighed, at han skal ud og skaffe kunder via sin hjemmeside - og skal han det, har han brug for en ordentlig hjemmeside.

Han kan selvfølgelig sagtens starte med at købe noget billigt makværk - så skal han bare være indstillet på at kassere den igen og starte forfra, når han vil have gang i forretningen.

Nu er det jo branchespecifikt om man skaffer kunder via sin  hjemmeside - det er sjældent fx. tømrer, mekanikere osv. gør det. Så indtil det er klart hvilken branche der er tale om, så er det irellevant at tilbyde alt muligt.

Der er ingen grund til at sælge ham en Rolls Royce, hvis alt hvad han skal bruge er en Skoda Fabia. Problemet er at du allerede antager at han "naturligvis" skal starte med at have en Rolls Royce...

Fra Århus
Tilmeldt 1. May 06
Indlæg ialt: 550
Fra  Webdesigner.dk Skrevet kl. 12:09

@Jakob Nu skriver han jo rent faktisk

rahol49:
Hvor mange penge skal man bruge for at lave det eller for at få det lavet?

At du så går ud fra at han har brug for at få det lavet udefra gør det ikke nødvendigvis til sandt. Og at kalde en løsning med f.eks. WordPress noget makværk giver ikke meget mening (hvis man altså ved hvad WordPress reelt kan bruges til).

Faktisk tror jeg at mange der er ikke ved noget noget om hjemmesider, vil være godt tjent med selv at lave en hjemmeside i f.eks. WordPress. På den måde lærer de hvad de skal være opmærksomme på og køber derved ikke katten i sækken med en dyr løsning.

Senere giver det så god mening for nogle at købe sig til ydelser fra marketingfolk, seo'er, webdesignere osv.

Lav din egen hjemmeside med WordPress.
Lær hvordan du opretter en WordPress hjemmeside, markedsfører online & meget mere...

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)