Hej folkens Jeg går med tanken om at blive massør eller rette tage en sportsmassør uddannelse på weekend-/aftenhold og har besluttet at gøre det nu inden jeg påbegynder HD. Så jeg både kan arbejde med sport og tilbyde almindelig massage i min fritid muligvis deltid og selvstændig med det senere, men nu er mit problem opstået i, at jeg ikke kan finde hoved eller hale i de mange forskellige tilbud, priser og om de er eksamineret af en læge eller fysioterapeut. Priserne går fra 8.000-4/50.000,- og har fundet frem til 20.000,- er den gennemsnitlige pris i Kbh. Vil muligvis udvide min kompetancer med Sportsskadeterapeut, Sportsakupunktør, Sportszoneterapeut og Sportsernæringskonsulent. Har fundet: http://sportseducation.dk/c_massage.php de tilbyder, alt hvad jeg har brugt for, men man bliver eksamineret af Statsautoriseret Fysioterapeut og ikke læge som man de har gjort tidligere og har undersøgt andre steder. Har fundet frem til, at mange af de også er gået over til Statsautoriseret Fysioterapeut frem for læge, men gør det en stor forskel? Antallet af lektioner ligger på alt fa 140-260 lektioner som sportsmassør, men hvis man så vil tage Sportsskadeterapeut varier priserne fra 5-20.000,- og lektioner fra 40-200 lektioner? Nogle der har erfaring med lign. eller kan finde hoved eller hale i det? Eller skal jeg bare vælge hvad jeg føler er troværdigt? Mvh Lasse |
Slet ingen? :)