Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vi er kommet godt i gang, men hvad synes I?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Indlæg ialt: 377
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Godaften Amino!

Hos Jegskriverfordig I/S, har vi nu været i gang i et par uger. Vi er så småt gået i gang med at ændre på nogle forskellige ting, sådan at vi kan blive endnu mere effektive og levere et endnu bedre produkt. Derfor, vil vi meget gerne vide, hvad I mener, vi kan gøre bedre.

Vi vil gerne vide noget om, hvad I forventer af et firma, der skriver tekster. Er vores priser helt hen i vejret, eller er de fine, som de er nu? Hvis du allerede har bestilt hos os, vil vi meget gerne vide, hvad Du/I tænker om servicen, svartiden og leveringstiden. Hvordan kan vi markedsføre os bedst muligt? Hvad kan vi gøre bedre ift. søgemaskineoptimering? Skal vi lave noget om i vores design? 

I er meget velkomne til at komme med egne inputs. 

Vi glæder os til at høre fra jer! :-)

Med venlig hilsen,

Christian og resten af teamet. 

Rådgiver hos Billy's Billing.

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:46
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Christian!

Et godt råd vil i hvert fald være at læse korrektur på jeres tekstforfatter-side.

Klikker man ind på jeres tekst om korrekturlæsning, så er der langt fra korrekt grammatik, idet der mangler en hel del kommaer, og ét sted er der sat et komma, hvor der slet ikke skal være et. Det ser mildest talt ikke godt ud at tilbyde korrekturlæsning, når man ikke kan finde ud af at læse korrektur på sine egne tekster. Wink

Og det bliver ikke bedre af, at jeres slogan siger "Vi går ikke på kompromis med kvaliteten". Tongue Tied

Mvh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 21:56

Hej Thomas,

Tusind tak for svar! 

Vi har netop allieret os med en korrekturlæser, så fejlene vil blive rettet med det samme.  

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:58

jeg synes i har fået en flot hjemmeside

jeg savner hvor meget tekste fylder 400-500 ord så lav nogle gode eksempler på artikler , gerne der  artikler også lige får jeres side bedre forståelige og endnu bedre i dybben forklare jeres sidens emme derved kan i slå flere fluer med et smæk optimere bedre jeres egen side og forklare produktet hvad det kan bruges ved selv optimere egen

jeres priser er fair og det er godt produkt i levere til prisen , selvfølgelige vil alle have en billigere pris , men alle skal jo også betale sin egen husleje og tid er jo penge

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 23:16

Hej Michael,

Tak for de rosende ord, det er altid rart. Yes

Jeg har noteret dine råd. Smile

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra Skanderborg
Tilmeldt 20. Apr 12
Indlæg ialt: 598
Fra  Stokholm Jewelry Skrevet kl. 12:14

Jeg kan klart anbefale JegSkriverForDig.dk, de laver fantastiske tekster til, super gode priser. Jeg har selv fået lavet to tekster til min hjemmeside, hos JegSkriverForDig.dk. Og jeg vil helt sikkert komme tilbage, når jeg skal bruge flere tekster. Servicen er super god, og svartiden er super hurtig. Leveringstiden af teksterne er også super hurtig. Det tager 2-3 dage for en tekst som er lang og velformuleret, det er efter min mening super hurtig, og god leveringstid. 

Så jeg kan klart anbefale JegSkriverForDig.dk Yes

Best regards / Bedste hilsner

Frederik CEO & Founder - Stokholm Jewelry 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 13:02

Hej Frederik,

Tak for de rosende ord! Det er altid dejligt at få positiv respons på ens arbejde. Yes

Er ligeledes glad for, at du er tilfreds med leveringstiden, svartiden og servicen.

Vi glæder os til at høre fra dig igen. Smile

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Fra Slagelse
Tilmeldt 13. Jun 09
Indlæg ialt: 941
Fra  Grønlund Web Skrevet kl. 14:23

Fantastisk, at I har fået tilknyttet en korrektur læser Skype-Wink 

Det kunne være, at jeg skulle få mig sådan en 'Studiepakke' når der engang var penge nok på kontoen. Det er ikke fordi, at man kan kalde sig studerende længe endnu Skype-Wink

Bedste hilsner,

Sander 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jul 11
Skrevet kl. 14:55

Så er det blevet rettet korrektur på siden. 

@Sander,

Du skal være mere end velkommen til at bestille en studiepakke, ellers så skiv til os, så finder vi en god løsning til dig. :-) 

Med venlig hilsen,

Christian Johnsen

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 15:22

Artikler
Opstartstilbud: 275 kr. - Nu: 137,50 kr. Spar 50% - Gælder til og med 9. september

Det er sådan noget der fanger mit øje - det signalerer, at hjemmesiden ikke bliver vedligeholdt. Er der så mennesker bag siden? Eller er det 9. september 2013?

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)