Hej Aminoer. |
Tilføjer lige
www.MJ-Ure.dk
Hej Aminoer. |
Tilføjer lige |
Det ærlige svar her fra bliver: Det ligner alt det andet man ser fra Prestashops, samme grafiske opbygning som de øvrige shops i samme system. Lidt ændringer i farverne og så den klassiske lastbil i toppen :) |
Man kan vel også kun bruge det ærlige svar til noget, så super tak for det :-) |
Thomas: Kan så lige sige at det ikke er et prestashop system.. |
Andiie.dk - Billig professionel webshop opsætning, priser fra kun 1.995 DKK!
Det kan være ret svært at se forskel, da det ligner så meget andet "færdigt" design, hvor der ikke er nogen individuel grafisk identitet. |
http://mj-ure.dk/mj-ure.htm For jeres egen skyld, lad være med at skrive det. Iøvrigt er teksten en rå kopi fra ure.dk - det er jeg sikker på, at Troels ikke synes specielt godt om: http://www.ure.dk/om-os |
Det er ikke tilladt at stjæle andres tekster.
vh |
jeres facebook knap på siden går til jeres egen hjemmeside få lavet så det går til jeres facebook side links i bunden facebook google plus og twitter de virker ikke husk udnyt titlen bedre lige nu vises der kun domæne navnet , der kan vises helt op til 70 tegn udnyt det. de ure jeg tjekket var der ingen produkt beskrivelsen jeg vil i hvert fald ikke købe et ure uden at vide hvad det kan , de jeg tjekket var der ingen produkt beskrivelser på og det er mange . |
Logoet ser meget ungt og trendy ud, men passer ikke helt til ure efter min mening. Der er en del fejl på siden, som hover funktionen i menuen der beholder farven også når man har fjernet musen. Resten af designet ser meget standard ud. Der vil man kunne opnå en stor effekt ved at få fat i en designer. Lastbilen i toppen passer slet ikke ind. Linksene i footeren er forskudt, det ser lidt dumt ud. Hvornår et produkt er blevet oprettet er vel lidt irrelevant. At Vis stort billede åbner i et nyt vindue ser ikke smart ud. At fordelene bl.a. er "Altid gode produkter" og "Fantastisk support" virker lidt modsat på mig. På kontakt os burde man have kontaktoplysninger med minimum adresse og telefonnummer. At der kun er en formular virker meget som om at man går i skole og har en webshop ved siden af.
Godt begyndt, men der er et stykke vej endnu. |