Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Forslag til forbedringer?

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Dec 10
Indlæg ialt: 52
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej allesammen

Jeg har været med til at starte en ny webshop op, og den gik officielt live for et par dage siden.
Vi er så småt begyndt at se trafik komme fra Google, men er ikke gået igang med SEO endnu.

Siden er simpel. Vi sælger boxershorts billigt.. http://www.billigeboxershorts.dk
Vi gør hvad vi kan for at holde priserne helt i bund, men alt hvad der angår usability og konverteringsprocenter er noget hvor vi skyder lidt udfra hvad vi selv tror.

Hvordan syntes I siden fungere?
Er det nemt at finde rundt. Kunne I forstille jer at handle hos os, eller er der noget der bør laves om eller ting der mangler.

Ser frem til feedback på godt og ondt. 

Fra Næstved
Tilmeldt 24. Jun 09
Indlæg ialt: 345
Fra  YAH.DK Skrevet kl. 22:59

Siden er som udgangspunkt nem nok at finde rundt på og man er ikke i tvivl på noget tidspunkt, men personligt finder jeg udvalget alt for lille.

Der skal mange flere spændende modeller i sortimentet før jeg selv kunne finde på at handle der.

Mhv.

Michael

Tilmeldt 14. Dec 10
Skrevet kl. 23:20

Tak for input Michael.

Jeg forstår godt hvad du mener med udvalget.

Grunden til at udvalgtet er småt, er for at holde priserne så langt nede som muligt (gerne billigst i DK). Dvs ved stort indkøb af enkelte modeller fremfor mange modeller uden samme rabat på indkøb.

Fra København
Tilmeldt 7. Feb 12
Indlæg ialt: 111
Fra  Fitnessbuddy Skrevet kl. 23:42

Jeg synes som sådan at idéen er glimrende, har faktisk selv overvejet det engang! Jeres webshop er også nydelig og let at navigere rundt på.
Jeg var helt vild med at den foreslog mig underbukser med huller (klippet af jeres praktikant) det var sku et sjovt indslag.

Jeg synes også i skal udvide sortimentet med undertrøjer og sokker måske, men det kommer jo nok som omsætningen stiger. Jeg tror jeg ville tage i h&m og købe underbukser frem for jeres hjemmeside, men det betyder absolut ikke at andre ikke kunne finde på det, jeg tror nok i skal få noget godt ud af det!

Held og lykke med det!
Christian Møller 

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:19

meget lang bunden på siden med fodnoten uden noget  der, få mere indhold der eller få afkortet bunden af siden.

god ide med social logoer på siden facebook og google plus

få dit cvr nummer i fodnoten på siden det styrker sidens troværdighed

computer vælge en heldig vinder den funktion hvorfor ? desuden valgte den en til mig uden billedet på http://www.billigeboxershorts.dk/luft-huller/15-fantastisk-et-par-boksershorts-med-indbyggede-lufthuller-klippet-af-vores-pratikant.html

betingelsen siden en fordel der med h2 eller h3 overskrifter ved hvert emme derved er det lettere at overskue den side.

husk cvr nummer også på kontakt siden og på siden om jer det skaber mere tryghed over siden

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Odense
Tilmeldt 4. Oct 06
Indlæg ialt: 664
Fra  Tele Call - enkle telefoner og struktur til ældre og handicappede Skrevet kl. 07:29

Det er en fin og enkel side. Knappen med kurv syntes jeg godt må være mere tydelig. Når jeg trykker på Feel Lucky, bliver der ikke udtrukket et produkt. Jeg kan kun trykke på tilbage i browseren

vh
Henrik

Tilmeldt 9. Feb 11
Indlæg ialt: 307
Skrevet kl. 08:06

Haha fik: Total Nedtur - Ekstra luft i pakken til 25 kr.

Det synes jeg er sjovt :)

Og så savner jeg man kan se materialletype uden at skulle ind på det enkelte produkt. Bruger kun microfiber, og det opgav jeg at lede efter.

Tilmeldt 14. Dec 10
Skrevet kl. 13:52

Fedt med feedback gutter. Det er spændende læsning. 

Er der andre der har haft problemer med Feel Lucky? ... Henrik, hvilken browser brugte du og sker det hvis du prøver igen?

Vi er ved at få nogle produktbeskrivelser på de enkelte produkter, men det kan være at vi skal gøre det nemmere f.eks at finde microfiber.

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)