Jeg fanget ikke at der stod Unik.
Personligt bryder jeg mig ikke om musen, og forstår ikke sammenhængen med grafisk arbejde. Hvis i vil bruge den, så lav den i samme størrelse som teksten, og fjern den øverste vandrette linje i selve musen, sådan at den nederste del af musen ligner et U. Gav det mening?
Undskyld mit lidt direkte spørgsmål, men en GRAFISK virksomhed som er i tvivl om sit logo??? Er logoer ikke en ekstremt vigtig del af en grafisk identitet og er grafiske identiteter ikke netop det grafiske virksomheder laver? Hvorfor pokker skulle jeg hyre jer hvis I er I er i tvivl om jeres eget logo?
Mvh
David
Det er vel ret normalt, at man beder om andre folks syn på sagen. Om det er ens kollegaer, konkurrenter, venner, amino, eller kunder. Ved en normal grafisk opgave, går jeg udfra at de enten har fået et oplæg, eller at kunden fungere som sparing på forslaget. Så egentligt er Amino vil bare i kundens sted i dette tilfælde - Kan vi lide logoet, eller skal de give det en tur mere? Husk også at de er nystartet, det er vel som regel som ny at man lære det meste. Ikke alle starter på 100%, vi kender heller ikke deres prisniveau.