Jo, bare brug dropdown. Sitemaps er stærke - især hvis du selv laver dem. Se Rosenstands sitemap. |
Jakob Bank:Sitemaps er stærke - især hvis du selv laver dem. Se Rosenstands sitemap.
Tusind tak for den reminder:) Det var på todo listen, men ikke gjort som så meget andet.
Jeg kan godt lide xmaps sitemap rent funktionelt, men det er ikke kønt, og det er ikke lige så nemt at putte ekstra forklarende tekst ifb søgeordene.
Jeg går ud fra at måden Thomas har gjort det på bare er lige som at lave en liste med links i en artikel og så skrive lidt ud for hver.
Jeg har gjort lidt det samme med min faq.
Autogenererede sitemaps er måske i virkeligtheden bare for de dovne:)?
Hvis ikke det er fordi jeg synes det er så hyggeligt at pille ved min hjemmeside og dns rankings, ville jeg bare have betalt mig fra det her, men så længe det går ok, og jeg bliver klogere hver gang jeg gør noget så er det tiden værd.
Jeg har foriøvrigt læst (blandt andet her på amino) at det kun er det første link til en given side på en given side, der tæller. Så min tanke er om der egentligt er nogen ide i at have et sitemap til ære for google, hvis alt der skal indekseres alligevel findes via dropdownmenuerne og intern linkbuilding imellem undersiderne.
Håber i nyder søndagen.
Rasmus