Thomas: Det kunne jeg ikke sige bedre selv, men er selvfølgelig stadig meget glad for dine input Allan! :) |
Hvilket er logo er bedst - #1 eller #2?

Prøv lige at lave en hvid baggrund med indholdet af det sorte... - det vil så være min favorit... |
@Nordic Logistic Du kan se mit indlæg, har jeg ændret det. ( http://www.kugle.dk/upload/partymonkey_samlet.jpg ) |
Helt sikkert Thomas. Jeg er ret vild med den i bare hvid/sort :-) |
#1. Den er også nem at bruge på papir osv. |
Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.
Ja det er altid svært med logoer. Men som udgangspunkt SKAL et logo fungere i sort/hvid og invertet (hvid på sort baggrund eller farvet baggrund) Og det synes jeg bestemt det gør. Så er der spørgsmålet om farver, den er straks værre. Du er dog så heldig, at du har fået lavet dig et logo der fungere fint uden tekst + payoff/punch line. Så du kan ikke gå helt galt i byen. Husk på nike, shell, apple og andre store brand logoer kan klare sig uden tekst og det kan dit imo. |
Det er slet ikke det jeg mener - og det var heller ikke det, jeg skrev.
Jeg synes at logo #2 udtrykker "fest og farver" - og til at understøtte det udtryk, synes jeg at sloganet: "Let's go bananas" passer bedre. Og sloganet: Inspiration til ultimative fester - synes jeg passer bedre sammen med det stilrene logo #1. Det var det jeg prøvede at sige. Det er muligt det ikke giver mening - men det er et bud. ;-) |
allanisaksen.dk - Online Digital Assistent
Det er nu også muligt at se begge versioner med hvid baggrund osv. Hvad tænker I omkring dette? |
Så kan jeg helt klart bedst lide nr. 2 :-) Med venlig hilsen, Christian Johnsen |
Rådgiver hos Billy's Billing.