|
Hej Vi har brugt et par dage på at prøve at bestille 3 tshirts med tryk til en fødselar. Det site vi havde fundet gik i stå ved betaling og ved kontakt til kundeservice. Så nu giver jeg op hvad angår bestilling på nettet. Nogen der kender et sted der trykker på tshirts og hvor der kun skal bruges en af hver? |
Tshirt med tryk i København
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
- 1
Anne Fogel - smykker med mod
|
I så fald skal du være mere end velkommen til at kontakte mig. Hvis vi laver t-shirtene som dyesub eller solid transfér, så er det helt ned til ét eksemplar. http://www.mediamouse.dk/Produktion-tekstil.htm (ja, der står ikke meget, men der er da lidt detaljer omkring hvad vi kan lave inden for tekstiltryk). Du kan fange mig på jesper snabelA mediamouse.dk eller ved at ringe til firmaet. |
|
Jamen sender du mig ikke et par priser på min mail :-) Skal have alt serveret ![]() Jeg skal bruge 3 forskellige stk og allerhelst sådan her. Billede på den ene side og tekst på den anden. Og kan det nås til fredag??? Edit: troede jeg var på vej vej ud af døren. Så sender dig lige en mail |
|
Hej Jesper Må da lige smide en takker ![]() Du kan sagtens pudse for det er da en hel vild kvalitet og en overdrevet god service du har.Endnu engang tusind tak |
|
Hej Anne, Tak for den positive tilbagemelding .Jeg håber at de var en success. |
Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
Bliv gratis medlem

for det er da en hel vild kvalitet og en overdrevet god service du har.
.