Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ugentlig Rengøring af Kontolokale 5 timer Vedbæk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 14:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg har akut brug for en til at rengøre en kontorejendom i vedbæk, éngang ugentlig (valgfrit tidspunkt fra Fredag eftermiddag til Mandag morgen).

Ca. 5 timer

Har du mulighed/lyst til denne opgave - som jeg forventer skal kunne fungere i årevis - så lad mig høre din timepris og hvornår du kan starte.

vh.

Michael

Tlf 20 99 90 26

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:02

Hej Michael.
Jeg er muligvis den person du søger. 

Hvilket forslag til timepris har du? 
Og er selve opgavet fastlagt til 5 timer, eller er det bare en vurdering der er taget?

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 121
Skrevet kl. 08:03

Hej Vadim,

Jeg giver idag 200Kr + moms per time og de kan smildt nå det på 5 timer, det er det som er sat - i virkeligheden er det nok noget der kan ordnes på 4....

Men jeg skal have fat i en der er vant til rengøring og kan gøre rent, så det må du meget gerne uddybe?

vh.

Michael

LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store  spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 08:08

hej Michael

Jeg kan godt arbejde for det 200 + moms 

og kan starter med det sammen

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Fra Brønshøj
Tilmeldt 22. Nov 08
Indlæg ialt: 96
Skrevet kl. 08:08

ring hvis det er på 26684488

Succes er ikke destinationen, men kan være begyndelsen på rejser.

Tilmeldt 25. Sep 12
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 08:23

Hej Michael

vi kan varetage kunden for dig..

Vi går op i kvalitet og miljø … - Vi laver derfor jævnligt kvalitetsrapporter for at holde den høje standard, og foretrækker svanemærkede produkter hvor vi kan komme til det..

Vi har eksisteret siden 2009, og har faste medarbejdere kørende under Anders Andersen Rengøring

Vi er ved at skifte navn fra Stillings cleaning service til Dansk Sanitet Service, og beklager hvis der opstår forvirring i mellemtiden. J

• Alle vores medarbejdere har ren straffeattest – dette er et krav hos os.
  • Vi er servicemindede..
  • Ikke alle vore medarbejdere forstår dansk, men der vil være mindst en på pladsen der gør.
  • Vi har et meget lavt sygefravær.
  • Vi har biler til medarbejderne
  • Vi har masser af rengørings erfaring, og når vi ansætter nogen der ikke har, bliver de oplært ved at køre sammen med en af vores erfarne medarbejdere.

Vi håber at høre fra jer enten på mail info@st-cleaningservice.dk eller telefon 38881440

Med venlig hilsen

Ann J

Driftleder

Dansk Sanitet Service/ st-cleaning service

Fra Hellerup
Tilmeldt 12. Nov 12
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 21:53

Hej Micheal

Kan se at det er en gammel tråd, men hvis man ikke prøver vinder man heller ikke.

Så hvis du står og skal skifte dit nuværende firma ud og gerne vil tjekke et andet ud der er billigere end de priser der er nævnt her. Så giv mig et kald. Vi ved hvad vi kan levere og hvad kunderne vil have i forhold til kvalitet, så derfor får du 1 gang gratis. Er du tilfreds skriver vi en kontrakt. Du kan kontakte os på

Dansk Rengøring

+45 71 99 43 43

info@danskrengøring.dk

Dansk Rengøring- rengøring med omtanke

www.danskrengoring.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)