Jeg har akut brug for en til at rengøre en kontorejendom i vedbæk, éngang ugentlig (valgfrit tidspunkt fra Fredag eftermiddag til Mandag morgen).
Ca. 5 timer
Har du mulighed/lyst til denne opgave - som jeg forventer skal kunne fungere i årevis - så lad mig høre din timepris og hvornår du kan starte.
vh.
Michael
Tlf 20 99 90 26
LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,
Jeg giver idag 200Kr + moms per time og de kan smildt nå det på 5 timer, det er det som er sat - i virkeligheden er det nok noget der kan ordnes på 4....
Men jeg skal have fat i en der er vant til rengøring og kan gøre rent, så det må du meget gerne uddybe?
vh.
Michael
LanSoft A/S - Vi er ligenu igang med at lave nogle store spændende Forretningsportaler, B2B , således at kunden og leverandøren kan udveksle og styre leverancer,
Vi går op i kvalitet og miljø … - Vi laver derfor jævnligt kvalitetsrapporter for at holde den høje standard, og foretrækker svanemærkede produkter hvor vi kan komme til det..
Vi har eksisteret siden 2009, og har faste medarbejdere kørende under Anders Andersen Rengøring
Vi er ved at skifte navn fra Stillings cleaning service til Dansk Sanitet Service, og beklager hvis der opstår forvirring i mellemtiden. J
Alle vores medarbejdere har ren straffeattest – dette er et krav hos os.
Vi er servicemindede..
Ikke alle vore medarbejdere forstår dansk, men der vil være mindst en på pladsen der gør.
Vi har et meget lavt sygefravær.
Vi har biler til medarbejderne
Vi har masser af rengørings erfaring, og når vi ansætter nogen der ikke har, bliver de oplært ved at køre sammen med en af vores erfarne medarbejdere.
Kan se at det er en gammel tråd, men hvis man ikke prøver vinder man heller ikke.
Så hvis du står og skal skifte dit nuværende firma ud og gerne vil tjekke et andet ud der er billigere end de priser der er nævnt her. Så giv mig et kald. Vi ved hvad vi kan levere og hvad kunderne vil have i forhold til kvalitet, så derfor får du 1 gang gratis. Er du tilfreds skriver vi en kontrakt. Du kan kontakte os på