Jeg sælger hermed min webshops DitCover.dk som skulle være startet her i september, men har aldrig fået gang i den, da jeg er startet på min elevplads og prioritere min uddannelse mere lige fortiden.
Webshoppen har aldrig været startet og derfor ingen omsætning/salg. Med i handlen får du: - Webshoppen inkl. domæne, som er unikt designet. - Leverandør kontakt til flere leverandører i Kina. - Når du/i har fået en indløsningaftale med Nets/Euroline eller lign. bliver der sat "onepage check out" op som jeg kan vise ved interesse.
Siden er bygget op i Prestashop, vil sige der er ikke er nogle ekstra omkostninger til shopsytem vær måned
Prisen er umildbart 10.000,- men er til forhandling og grunden for prisen er leverandører og det unikke design.
Kan kontaktes på pm eller mail Lasse@lasselykke.dk
Jeg vil mene 10.000 kr. lyder urealistisk når der ingen kundekreds eller sikker omsætning er til webshoppen. Hvis der var en vedvarende indtægt på webshoppen hvor loyale kunder handlede og en form for markedsføring var udarbejdet, så kan man måske begynde at snakke den prisklasse, men ikke før. Enhver person kan starte en webshop op for et beløb mellem 200-500 kr. (I hvert fald med de rigtige kontakter).
Mvh. Kristoffer G Andersen
www.cartella.dk - Etuier til 7 tommer tablets. ^Find vores forhandlere inde på sitet.
Det er en flot side, men et svært marked, så jeg tror ikke der bliver helt nemt uden har været i gang.
Men i hvert fald held og lykke. Der er meget arbejde bag den, det er tydeligt - og derfor skal du også have en god pris for det. Desværre tror jeg bare det bliver svært.
Hellere ikke i tvivl om det skal være en person der tror på idéen og kan se der er brugt tid på det. Også derfor jeg har valgt at sige prisen sagtens kan forhandles! :)
10000kr er mange penge for en side når du ikke har søsat projektet. Ud over dette er der lavet nogen form for SEO på siden, det jeg spørger til er om den har nogle betydningsfulde placeringer?
10000kr er mange penge for en side når du ikke har søsat projektet. Ud over dette er der lavet nogen form for SEO på siden, det jeg spørger til er om den har nogle betydningsfulde placeringer?
Nej, gruden for min pris er udelukkende designet og leverandøreren! :)
Nu siger jeg det bare for at du ikke skal blive skuffet når de høje bud som du forventer ikke kommer. Håber dog ikk du bliver sur på mig..
Du vægter godt nok meget det ord "leverandør".. Det er altså MEGET let og finde leverandører i Kina. Der er de første 100 på alibaba.com som alle har handlet i mange mange år og leverer en go kvalitet.
Som en ovenover også sagde, det er et hårdt marked med iphones, og 10.000 for et design er godt nok meget. Især når det er bygget på en gratis platform som prestashop, hvor man kan købe tons vis af designs for måske 200-300kr.