Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny iPhone/iPad webshops sælges!

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)
Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 09:19
Hvor mange stjerner giver du? :

parship:

Er det inklusive Nets aftale?

Det er ikke inkl. Nets aftale, som man hellere ikke kan overdrage, hvis jeg ikke tager fejl? Men er ihvertfald hellere ikke med :) Når folk skriver jeg forventer så høje bud mener f.eks. bud på 5-7000,- er kvalificeret og er meget åben om prisen :)

Fra Herning
Tilmeldt 22. Aug 10
Indlæg ialt: 126
Skrevet kl. 22:50

SÅ unik er det design vidst heller ikke. Eller jo, unik i den forstand, at der nok ikke findes et LIGE præcis magen til, men nyskabende og innovativ er det i hvert fald ikke. 

En høj pris, for et ikke afprøvet "produkt". 

Held og lykke :)

Fra København S
Tilmeldt 23. Dec 07
Indlæg ialt: 1487
Skrevet kl. 11:32

Leo Bak-Kristensen:

SÅ unik er det design vidst heller ikke. Eller jo, unik i den forstand, at der nok ikke findes et LIGE præcis magen til, men nyskabende og innovativ er det i hvert fald ikke. 

En høj pris, for et ikke afprøvet "produkt". 

Held og lykke :)

Som man ser på det! :) Er unikt i min verden, da det er lavet så der ikke findes andre af denne type og tilpasset hvad man ønsker! :)

Vælger nu i samme omgang, at sættte prisen ned til 6000,- og prisen er stadig til forhandling.

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 12:38

Men der er integreret betalingsmodul eller hvad? 
(Quickpay, Dibs, etc.) 

Arbejder for Nonbye A/S med markedsføring af facadeskilte

Fra Suldrup
Tilmeldt 14. Jan 08
Indlæg ialt: 172
Skrevet kl. 13:22

Så er den klar til betalingsløsning og er der lavet leverandør aftaler??

Fra Roskilde
Tilmeldt 9. Nov 10
Indlæg ialt: 354
Fra  MD Solutions Skrevet kl. 15:10

Jeg forstår slet ikke alt den negative energi i denne tråd, hvis i syntes det er for dyrt så lad være med at køb den :)

Til trådstarter så kan du jo fornemme den generelle holdning og for at jeg feks skulle være interesseret i at købe skulle der som minimum være skrevet unikke seo tekster på alle produkter, leverandør aftaler skulle være i hus og evt et lille lager at starte op med.. Men held og lykke med salget .

Side 2 ud af 2 (16 indlæg)