Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

kosmetik fra Uk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 5. Aug 12
Indlæg ialt: 79
Skrevet kl. 21:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer

Jeg er i tvivl omkring reglerne for kosmetik (mærkevarer) import fra England. Jeg har fundet en wholesaler, som har eksisteret i 30 år.

Hvad skal jeg være opmærksom på? kan jeg ikke stole på at de overholder alle reglerne?

Jeg har læst et indlæg om illegalle parallelimporterede varer fra USA.. det forstår jeg ikke.. hvis varerne fra USA er 100 % ægte, hvorfor er det farligt at videresælge dem?

må man ikke importere kosmetik fra USA, fra wholesaler/grossister?

er så forvirret

Tilmeldt 12. Aug 10
Indlæg ialt: 77
Fra  Beckers Køge / Colorama Skrevet kl. 07:52

Hej Honning82

Jeg er importør af et kendt amerikansk kosmetik mærke, og det funker fint (undtaget den del hvor postdanmark er med ind over, det er for sindsygt) Kosmetik har 0% told afgift, så du skal kun betale import moms, og det gebyr som postdanmark har for at fortolde din forsendelse. (pt 160kr) Hvis jeg står og mangler nogle få varer til kunder, kan jeg finde på at bruge en engelsk grossist af det mærke jeg sælger, og det er noget nemmere og hurtigere, men også noget dyrere. Jeg ved slet ikke om du kunne bruge mit svar... 

Du skriver også lidt om du kan stole på sælger. Jeg har været importør af kosmetik og hudpleje i 3 år nu, og har ikke oplevet at blive snydt endnu. Jeg ser det sådan at, nettet er stort, men heller ikke større end, man kan smadre sin forretning ret hurtigt, ved at behandle sine kunder dårligt.

Fra Aalborg
Tilmeldt 25. Dec 09
Indlæg ialt: 655
Fra  Dropshipbase.dk Skrevet kl. 08:08

Om paralelimport kan du læse dette amino indlæg som giver et godt indblik i ret og vrang omkring parallelimport.

Din engelske leverandør må gøre noget rigtig hvis han har eksisteret i 30 år, men intet er jo 100% sikkert i vores verden ;-) Lav en grundig undersøgelse af ham. Med 30 år på bagen vil der findes meget info om ham.

Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:22
..
Tilmeldt 30. Aug 12
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 10:30
.
Tilmeldt 5. Aug 12
Skrevet kl. 10:51

Delin79, mange tak for dit svar :-) importerer du fra mærkets agentur/distributør eller parallelimport?? Jeg har fundet en amerikansk grossist, men ved ikke om de er officielle distributør !!

Tilmeldt 5. Aug 12
Skrevet kl. 10:55

Hej tom, tak for dit svar :-)

Jeg har læst forkert, grossiten har eksisteret i over 50 år. Der står på hjemmesiden, at de har erfaring indenfor kosmetik industrien i over 50 år. Jeg har googlet, men kunne ikke finde nogen form for anmeldelser eller oplysninger om grossiten. der står bare at den er "legit".

Kan jeg ikke regne med at de overholder EUs regler omkring import af kosmetik, når den er en registeret virksomhed? og at de ikke sælger illegale varer? Jeg har fået anbefalet grossisten af en Ebayer, og hun mener at deres varer er ægte.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)