www.yousocial.dk |
Stadig flot side, har nu lagt mærke til en ting jeg syntes du godt kan ændre. Det er det med at menuen ændrer sig. Det føles som om, at man skifter til en anden hjemmeside.
Dbh,
Jonathan Stoker
Stadig flot side, har nu lagt mærke til en ting jeg syntes du godt kan ændre. Det er det med at menuen ændrer sig. Det føles som om, at man skifter til en anden hjemmeside. Dbh, Jonathan Stoker |
Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu
En to tommelfinger regel i webdesign er at det skal ikke virke som om du hopper på en ny side, når menuen ikke giver udtryk for det. Online markedsføring - 100 % effektiv kommunikation <- Super, jeg ved hvad siden handler om med det samme |
Jeg synes, der er for langt fra toppen af siden til selve pointen. Jeg skal faktisk scrolle for at komme ned til tekst, der fortæller mig, hvor jeg egentlig er og hvorfor. Det er nok noget, i bør tænke over. Derudover synes jeg faktisk, der er for lidt ''gods'' i siden. Den siger mig simpelthen ikke nok, ligesom indholdet virker på mig, som om der i virkeligheden ikke har været ret meget at sige. Det er rigtig ærgerligt, for det er fuldt ud muligt, at holde på enkeltheden og også den besøgende. Siden falder mig ikke appellerende og jeg har svært ved at holde fokus på den. Som de andre også skriver, er der også lidt rod med de forskellige punkter i menuen. Jeg ville nok starte med indholdet, menuen og derefter tænke designet efter. Ann |
Der mangler den røde tråd mellem forsiden og de resterende sider. |
kontakt siden få gerne der en kontakt formular og jeres cvr nummer og få også dette her cvr nummer i fodnoten på siden . siderne de ha forskellige størrelse lav alle siderne ens altså ikke 11 en side standard og anden side standard 15 lav en klar linje samme skrift størrelse siden igennem og h1 overskrifter en gang på hver side og vis noget skal lige fremhæves tyk skrift type , men ikke hele teksten . husk udnyt hele siden igennem at google viser op til 70 tegn og lav alle siderne med unikke titler |