Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad synes I ?

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 9. Sep 12
Indlæg ialt: 24
Fra  YouSocial Skrevet kl. 21:05
Hvor mange stjerner giver du? :

www.yousocial.dk

Kom gerne med kommentarer :-)

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 21:14

Stadig flot side, har nu lagt mærke til en ting jeg syntes du godt kan ændre. Det er det med at menuen ændrer sig. Det føles som om, at man skifter til en anden hjemmeside.

Dbh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:18

En to tommelfinger regel i webdesign er at det skal ikke virke som om du hopper på en ny side, når menuen ikke giver udtryk for det.
Når man klikker på en menu så rykker siden sig, og man er lidt usikker på hvad der er sket.

Du har ikke noget logo? Så jeg går udfra at det er en beta version?

Din "like knap" er på engelsk, henvender du dig udelukkende til danske brugere, så kan man ligeså godt gøre den dansk.
ligesom jeg har gjort her  

Online markedsføring - 100 % effektiv kommunikation <- Super, jeg ved hvad siden handler om med det samme
markedsføringsociale medier

Men siden er ret upersonlig, selv farverne siger "corporate" der er ikke noget der signalerer at "vi er super gode til at markedsføre jer"
men mere, her er et sted du kan købe tandbørster, eller lign. Hvis du forstår? Jeg tror ikke just at du skal prioritere design ændringer lige nu, vigtigere vel nok være at give nogle facts om hvad i har klaret af opgaver for folk, og hvordan det øgede deres omsætning. Øgede omsætning er nøgleordet :)

Håber det hjalp :) 

Tilmeldt 31. Aug 12
Indlæg ialt: 63
Fra  Nord Freelance Skrevet kl. 21:34

Jeg synes, der er for langt fra toppen af siden til selve pointen. Jeg skal faktisk scrolle for at komme ned til tekst, der fortæller mig, hvor jeg egentlig er og hvorfor. Det er nok noget, i bør tænke over.

Derudover synes jeg faktisk, der er for lidt ''gods'' i siden. Den siger mig simpelthen ikke nok, ligesom indholdet virker på mig, som om der i virkeligheden ikke har været ret meget at sige. Det er rigtig ærgerligt, for det er fuldt ud muligt, at holde på enkeltheden og også den besøgende.

Siden falder mig ikke appellerende og jeg har svært ved at holde fokus på den. Som de andre også skriver, er der også lidt rod med de forskellige punkter i menuen.

Jeg ville nok starte med indholdet, menuen og derefter tænke designet efter.

Ann

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 1. Sep 11
Indlæg ialt: 347
Fra  Art-tek Ingeniør Rådgivning ApS Skrevet kl. 21:52

Der mangler den røde tråd mellem forsiden og de resterende sider.
Det er som om det er 2 helt forskellige sider.

Jeg vil også påpege manglende logo.
Herudover som en kunde, så vil jeg gerne læse lidt mere om jeres referencer og hvilket prisleje i er på.

Vh

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 22:59

kontakt siden få gerne der en kontakt formular og jeres cvr nummer og få også dette her cvr nummer i fodnoten på siden .

siderne de ha forskellige størrelse lav alle siderne ens altså ikke 11 en side standard og anden side standard 15 lav en klar linje samme skrift størrelse siden igennem og h1 overskrifter en gang på hver side og vis noget skal lige fremhæves tyk skrift type , men ikke hele teksten .

husk udnyt hele siden igennem at google viser op til 70 tegn og lav alle siderne med unikke titler

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)