Jeg faldt over et gammelt indlæg herinde hvor paypal bliver samplet ned fordi man altid bør tilbyde Dankort betaling. Men ak det er dyrt når man som mig har en yderst lille webbutik men som egentlig bare gerne vil gøre tingene bedre end bankoverførsel.
Jeg ved at de på amio.dk har betaling via paypal MED ens dankort? Er dette noget nyt siden det ikke er nænvt i den 2010 tråd jeg fandt? Er der nogen der ved om dette er noget man bruger eller om det er udbredt?
Jeg skal bruge en wordpress løsning der understøtter paypal og altså gerne betaling med dankort via paypal. Håber nogen kan hjælpe.
OK, men hvis folk kan betale med VISA-dankort hvorfor mener de fleste så at det er helt umuligt kun at have en paypal løsning som betalingsform? Er størstedelen af alle alle dankort i dag ikke visekort?
OK, men hvis folk kan betale med VISA-dankort hvorfor mener de fleste så at det er helt umuligt kun at have en paypal løsning som betalingsform? Er størstedelen af alle alle dankort i dag ikke visekort?
Jeg kender ikke de præcise tal, jeg har personligt valgt bankoverførsel og Paypal løsning.
Venlig Hilsen
Lucas Rolff
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
I gamle dage (for et par år siden) var det mere besværligt for kunderne at betale med Paypal og Ewire. Men begge services har opdateret arbejdsgangene, så det nu er ret nemt, og kunderne kan betale uden at oprette konti de forskellige steder. Jeg vil anbefale dig at benytte både Paypal og Ewire, da sidstnævnte som allerede skrevet, tilbyder betaling med rent Dankort. Jeg er blevet fortalt at Paypal også tilbyder dette, men det har jeg altså ikke fået bekræftet. Så en kombination af de to, så skulle du ihvertfald være dækket ind.
Udgiften bør stå i forhold til din omsætning - blot du også er klar over at du mister omsætning, jo flere betalingsmuligheder du ikke tilbyder.
Jeg tror min omsætning ligger på ca. 50% dankort. - nogle har ganske få %.
Har du så undersøgt hvor mange af de 50 % dankort der er Visa Dankort ?. Jeg tror ikke på at det er ret mange procent omsætning man mister. Og slet ikke set i forhold til udgiften. De fleste mennesker har jo også et Mastercard eller Visa Dankort idag.