Det kan da godt være at folk burde vide bedre end at forvente ægte covers til de priser, men så kan han vel heller ikke sige at udsalgsprisen er så gigantisk som han siger i første indlæg? Det ville jo være ret vildledende.
Det kan da godt være at folk burde vide bedre end at forvente ægte covers til de priser, men så kan han vel heller ikke sige at udsalgsprisen er så gigantisk som han siger i første indlæg? Det ville jo være ret vildledende.
Jeg skal ikke være den der påstår at der bevidst vildledes, men tanken har da også strejfet mig..
Men til trådstarters forsvar er det rent faktisk den pris det bliver solgt til på den side der linkes til. Det kan også købes til under det halve, hvis man laver en hurtig søgning på produktnummeret øverst på siden (altså DataWorld). Og tanken om at de bevidst vildleder, har naturligvis også strejfet mig :o)
Jeg har selv også et ægte cover fra Apple og nej det er bestemt ikke det samme. Dette er kunst læder og ikke ægte læder samt hængslet er lidt løsere. Men funktionaliteten og beskyttelsen er den samme.
Kan se at det ene link er dødt nu og billederne skiftet, da tråden blev startet linkede jeg til shoppen da de havde gode billeder og det var den overordnede pris på markedet på det tidspunkt.
Der har været tilbud på dem ved en leverendør ja, og mine priser giver mig tæt på ingen avance da jeg bare skal af med dette varelager nu her. Men jeg kunne godt forestille mig nogle webshops have udsalgspriser omkring 250 eller 200 kr for samme produkt idag.
Håber det giver mening :) Der står ingen steder at de er originale, syntes næsten at det er tvært imod da jeg linker til det korrekte produkt med det korrekte navn og billede.
Kan lige se at jeg ikke har besvaret et ældre spørgsmål. Men termen Smart Cover dækker over magneten der gør at den automatisk tænder og slukker for skærmen på din iPad.