Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger kritik af min nye hjemmeside !

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Indlæg ialt: 318
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 18:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer. Jeg søger nu igen kritik af min hjemmeside da jeg mener at jeg er færdig og det er man faktisk næsten aldrig når man selv tror det.

Jeg håber i kan finde nogle fejl eller mangler som jeg selv har overset - eller at i kan komme med nogle idéer til, hvordan jeg kan gøre noget af det jeg har gjordt bedre.

Link: http://kiggede.dk

Dbh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:52

Det er en fin side du har fået bygget, op og en adsense bar (den i toppen) der er placeret perfekt!

Jeg har lagt mærke til at ''menuen'' ser mærkelig ud? Hvorfor flandrer 'forside' bare ude i ingenting? Burde der ikke være noget rundt omkring? - Det ville jeg have gjort.

Siden er langsom, på min computer. Det er ikke internettet på min pc, da andre sider loader en del hurtigere end din - hvis det blot er serverne som siden ligger på, kan du selvfølgelig ikke gøre noget ved det - men hvis siden generelt er langsom, så skal du altså finde et andet sted at hoste den.

Ellers har jeg ikke andet - siden er flot, og enkel - godt arbejde! :-).

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 14:38

Hej Casper, 

Jeg havde godt lagt mærke til, at siden var langsom. Jeg har derfor valgt at flytte den fra min tidligere server (hvor der var mange forskellige sider) til meebox.

Jeg ved ikke helt hvad du mener med forsidemenuen. Vil jeg måske kunne få dig til at sende et screenshot så jeg kan se det? :-)

Ellers mange tak for de rosende ord!

Dbh,

Jonathan Stoker

Find kviklån, forbrugslån, online lån med NemID og meget andet på findkviklaan.nu

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:52

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Århus N
Tilmeldt 13. Aug 12
Indlæg ialt: 932
Fra  TORNBJERG Skrevet kl. 14:53

Det det Casper mener tror jeg :-)

Få en farve bag teksten "Forside" - Altså som f.eks hvid, også ligner det en knap af en art hvis du forstår :)?

Ellers rigtig fin side!

Også lidt langsom her. 

http://tornbjerg-cute-cut.dk/ - Hundefrisør i Århus, hundeklip, soignering mm.

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 16:09

forsiden okay men man kan ikke komme ind på de andre sider , de er helt mørke , for jeg vil første dele når jeg ved hvad jeg deler og sådan har rigtigt mange det

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 22:46

Mikael christiansen:
forsiden okay men man kan ikke komme ind på de andre sider , de er helt mørke , for jeg vil første dele når jeg ved hvad jeg deler og sådan har rigtigt mange det

Det er også rigtigt. Ligenu er siden tiltænkt som en opslagstavle for min skole. Det er derfor nemt for mig, at få folk til at dele da ihvertfald min egen klasse bruger de samme notater som mig og derfor deler.

Jeg ved desværre godt at siden er langsom. Det skyldes at hjemmesiden er på en server med 18 andre sider. Jeg har løbende været igang med at flytte sider til andre servere, og kiggede.dk er nu også igang med at flyttes til en seperat server. så det arbejder jeg ihvertfald på.

Dbh,

Jonathan stoker

Fra Århus
Tilmeldt 8. Apr 11
Fra  Stoker Invest Skrevet kl. 22:48

Det var faktisk en super fed idé med at få det til at være en knap. Det vil jeg lige se om jeg kan få pænt. Tak for de fine ord og for din hjælp.

Dbh,

Jonathan Stoker

Fra Aalborg
Tilmeldt 16. Jun 11
Indlæg ialt: 537
Fra  HobbyGrej.dk Skrevet kl. 23:01

WARNING missing description

WARNING missing keywords tag
WARNING head title too long (>65 chrs)

Billige WORDPRESS løsninger - SEO, Webshop, Affiliate mm. - Kontakt mig endelig.

Tilmeldt 23. Jan 12
Indlæg ialt: 70
Fra  Vaxol Øredråber Skrevet kl. 07:56

Keyword tagget er ligegyldigt!!!

Title tag kan være op til 70 karakterer inkl. mellemrum. 

Arbejder for Capasystems med fokus på PAM.

Side 1 ud af 2 (18 indlæg)