Hej Jonathan Rigtig flot side - og ganske enkelt bare en skide god idé :) Når deling nu er den grundlæggende tanke, så kunne det være fedt, hvis der var flere måder at dele notaterne på, end blot at slå det op på Facebook. For at gøre det mere læsevenligt og mere korrekt, så bør du skrive navnet på den enkelte kategori med stort (og så i øvrigt huske at få skrevet det i ét ord ved de kategorier, det er relevant for). Fx "Seneste organisations notater" vil jeg skrive sådan her "Seneste Organisationsnotater". I kategorierne i bunden har du et "s" for meget på "Markedskommunikation", og it staves ikke længere med store bogstaver. Alt i alt et super flot stykke arbejde, der var ikke mange ting at hænge sig i :) Håber siden får stor succes. Mvh. Julie |
Julie:Hej Jonathan
Rigtig flot side - og ganske enkelt bare en skide god idé :)
Når deling nu er den grundlæggende tanke, så kunne det være fedt, hvis der var flere måder at dele notaterne på, end blot at slå det op på Facebook.
For at gøre det mere læsevenligt og mere korrekt, så bør du skrive navnet på den enkelte kategori med stort (og så i øvrigt huske at få skrevet det i ét ord ved de kategorier, det er relevant for). Fx "Seneste organisations notater" vil jeg skrive sådan her "Seneste Organisationsnotater".
I kategorierne i bunden har du et "s" for meget på "Markedskommunikation", og it staves ikke længere med store bogstaver.
Alt i alt et super flot stykke arbejde, der var ikke mange ting at hænge sig i :)
Håber siden får stor succes.
Mvh. Julie
Mange tak for dit kig Julie - Der er helt sikkert noget jeg kan gå videre med. Jeg vil med det samme rette de fejl, som du har fundet.
I forhold til det med, at dele så burde man også kunne dele over alle de andre sociale medier der er lagt til rådighed - kan man ikke det ved dig?
Dbh,
Jonathan Stoker