Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

magento og fragt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Indlæg ialt: 180
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 07:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle kære Aminoer:)

Har brug for hjælp igen igen. Iih hvor jeg lærer.

Jeg skal have reguleret mine fragtpriser, da nogle af vores vare er temmelig store i forhold til den fastsætte fragt pris.

Jeg har prøvet at lave en csv ratetabel selv, men jeg kaan ikke få lov til at gemme den rigtigt.

7571.fejl.docx

Det næste er, at jeg har fået noglee krav der skal opfyldes for at blive e-mærket på min shop.

Kunden skal kunne se prisen på varene med det samme. Kan jeg godt klare. Men der er jo ikke nogle mulighed for at lave tilpasningsmulihgheder på et grupperet produkt. Hvad gør man så??

Skal også have lavet en oplysningsliste, med alle oplysninger, som kunden skal godkende inden endt køb. Kan jeg lave dette selv?? Er lidt træt af, at vores webshopudbyder hele tiden kræver penge.

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 10:36

op op op

Tilmeldt 24. May 12
Indlæg ialt: 58
Fra  ColourCloud Skrevet kl. 10:53

Hej Charlotte,

Send mig din fragttabel til me snabela colourcloud.me så skal jeg nok gemme den i det rigtige format for dig.

Grafisk arbejde (Logo, Flyer, Visitkort) fra 195 DKK
CMS Hjemmeside (Wordpress, komplet opsætning) fra 1995 DKK - se mere colourcloud.me

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 16:54

Super Nichlas

Jeg ser mange tak:)

Er der nogle som kan hjælpe mig det andet?

Fra Dalgasgade 11, Herning
Tilmeldt 28. Jan 09
Indlæg ialt: 763
Fra  Powerhosting ApS Skrevet kl. 17:10

Charlotte Fernstrøm:

Har brug for hjælp igen igen. Iih hvor jeg lærer.

Jeg skal have reguleret mine fragtpriser, da nogle af vores vare er temmelig store i forhold til den fastsætte fragt pris.

Jeg har prøvet at lave en csv ratetabel selv, men jeg kaan ikke få lov til at gemme den rigtigt.

Hej Charlotte.

Magentos fragt-tabel er nemmest at redigere med fx. OpenOffice Calc. Husk at gemme den med UTF-8 tegnsættet.
Se også: http://wikigento.dk/ops%C3%A6tning-af-fragt-rater-i-magento-table-rates

God vind med shoppen!

Dennis  | (+45) 7222 4457 | Dalgasgade 11, 7400 Herning 

Seriøs Magentohosting

Fra Frederikssund
Tilmeldt 14. Mar 12
Fra  Vick låse & sikring ApS Skrevet kl. 10:01

Charlotte Fernstrøm:

Det næste er, at jeg har fået noglee krav der skal opfyldes for at blive e-mærket på min shop.

Kunden skal kunne se prisen på varene med det samme. Kan jeg godt klare. Men der er jo ikke nogle mulighed for at lave tilpasningsmulihgheder på et grupperet produkt. Hvad gør man så??

Skal også have lavet en oplysningsliste, med alle oplysninger, som kunden skal godkende inden endt køb. Kan jeg lave dette selv?? Er lidt træt af, at vores webshopudbyder hele tiden kræver penge.

Er der ikke nogle som kan hjælpoe mig med det sidste? Eller evt. give en pris på hvad det vil koste at få lavet

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)