Hej Aminoer Jeg vil gerne sælge min helt nye webshop som sælger smykker. Billigsmykke.dk Den er helt klar til brug. Lige pt. er det bankoverførsel og paypal. Men Dibs, Nets og andre betalingsgateways er også en mulighed. Webshoppen er bygget i prestashop open source. og koster derfor ingen måndelige gebyrer. Jeg har lidt forskellige varer på siden, som jeg har købt fra Kina. Min leverandør som jeg har kontakt til har meget andet end ringe, som jeg primært har på siden. Han har også halskæder, øreringe, armbånd, ringe og en del andre ting. Smykkerne kan jeg få rigtig billigt da de er fra kina og du har mulighed for en rigtig god fortjenste på dem. Jeg sælger den fordi jeg er igang med et andet projekt som jeg vil fokuserer mere på og ikke har tid til at køre dem begge. Ved et evt. salg vil jeg selvfølgelig give dig leverandøren hvis det var interessant. Som sagt er webshoppen helt ny og har ikke været oppe endnu, så derfor er der ingen omsætning. Skriv besked til mig på amino hvis i er interesseret eller vil høre mere :) Pris: 9999 Kr. Hilisen mikkel 53104243 |
Nu ikke for at være fræk men det lingner standart design meget og hvad er det man betaler 9999 kr for? jeg kan jo selv installere prestashop gratis og være i gang gratis.