Hej hvor stor en discount skal et aggregated website have ? dvs drop shipping. Jeg sælger børnestole til en pris af 4500 kr hvor meget kan jeg forvente en webshop der handler drop shipping vil betale ?
Jeg tror du blander tingene sammen. Prisen afhænger blandt andet af, om du er villig til at sende stolen(e) til kunderne. Stolenes kvalitet og hvordan eventuelle reklamationer behandles. Har du mulighed for at yde support, hvis kunderne har spørgsmål til stolene etc.?
Jeg tror en pris på 4.000 ikke er helt skæv, hvis jeg forstår dit spørgsmål korrekt.
VH. GrN.dk
IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.
Hvis det er dig der vil tilbyde andre webshops at sælge dine børnestole, vil du gøre dig selv en stor tjeneste og regne baglæns.
Dvs. lav en beregning der viser alle dine udgifter for en stol ved et salg. Tillæg dertil hvad du minimum selv skal have i avance. Så har du hvad du kan tilbyde i avance til en mulig dropshipaftale.
Stolene er premium kvalitet produceret her i DK og jeg sender fra fabrikken samt hjækper med spørsmål osv.... så hvis min salgspril er 4500 (deraf udgør momsen 900 kr) forstår jeg så rigtigt når du siger drop shipping får omkring 500 kr i discount....?