Sælger min webshop på www.xlive.dk hvis jeg kan få et bud, som jeg synes er passende. har mange projekter i luften og nok ting at se til, derfor vil jeg give muligheden videre til en anden. Jeg overtog domænet i oktober 2011, og fik smidt en midlertidig side på hvor man kunne bestille mine produkter over mail. I løbet af de første 3 måneder havde jeg fået omkring 30 kunder og et overskud på ca. 1500,- For lidt over en måned siden fik jeg bygget min nye webshop op hvor jeg i august måned fik 10 nye kunder oprettet på sitet og et overskud på ca. 200,- uden reklame eller anden annoncering. Har siden shoppen kom op for ca. en måned siden haft følgende statistik: Besøg: 410 Igen uden reklame eller anden markedsføring. Har haft produktet på dba.dk og kan med nyoprettet annoncer engang i mellem også få kunder den vej fra. Priserne på sitet bestemmer du, jeg har i starten valgt at have lave priser = mindre indtjening for at skaffe flere kunder til men det bestemmer man selv. Du overtager hele projektet med domæne og webshop og får kontaktoplysninger på leverandører. Der er ingen omkostninger forbundet udover du selv skal sørge for serverplads. På sitet betaler man med paypal, hvilket er gratis at benytte men du betaler et mindre gebyr for hver handel. Giv et bud her eller på mail. |
Skal lige nævnes at jeg på sitet sælger, koder/abonnementer til Xbox, som sendes på mail fra leverandør og sendes videre til kunden pr. mail.
Kunderne bliver derfor hurtigt ekspederet og skal ikke betale yderligere for forsendelse.
Har intet varerlager, men køber af shoppen kan tilkøbe modul, som kan få sendt koderne ud til kunderne straks de har bestilt - det kræver så du bestiller et lille mængde koder hjem og har på lager men det er klart en mulighed for at fremme indtjeningen.
Samtidig tror jeg man vil kunne tjene lidt på at have nogle google reklamer.
Spørgsmål besvares gerne.