Hej Amino. har fået designet af en fra fiverr.
|
Ser godt ud ! enkelt og sigende ! ;)
Ser godt ud ! enkelt og sigende ! ;) |
Har nu lagt et logo op med farve. Hvilket synes i jeg skal vælge? |
ok logo dog er alt det der ligger rundt om dette her logo, som er sort , jeg vil sige det skal mere tilpasse de steder man bruger det for det passer ikke helt ind på din side lige nu |
Kan til dels godt se hvad du mener. på banneret før at det kan læses. |
Udmiddelbart meget billigt, og pænt.. Måske en smule uskarpt - det er som det er lidt krumset :) Uden at jeg har set din hjemmeside, så synes jeg dog ikke at jeg får nogen som helst acciotioner. Det er som at der ubalance i logoet. Hmm, men overvej det en gang - hvorfor har stadium, sportsmaster og fx intersport - de farver som de har. Så vidt jeg husker har de alle grøn og hvid, måske en smule blåt eller rødt, men ellers en tendens... Fordi det så får man acciotioner til sport - jeg vil nok lave den orange farve om til grøn, og måske firkanten ude om bolden blå og så måske bolden grøn. Måske er det bare mig, men tror godt, at det kunne blive bedre :) Bare nogle tanker... |
Dog set ud fra hjemmesiden passer det nok ikke så godt det jeg skrev ;) Selvfølgelig er den orange farve en måde at differentiere sig på, men havde nok ikke lige valgt den farve :) (orange) |
Hvis jeg var dig ville jeg passe meget på med at skrive "Danmarks billigstebolde" Det kan næste kun skabe problemer, med mindre at du/i er 100% sikre på at i har de billigste. Bare et lille input, goo Weekend Vh Tim |