Jeg synes jeres tilbud lyder spændende, og jeg vil lige tage en snak med de to andre, jeg netop har startet firma op med. Det skal lige aftales om vi vil købe et ordentligt logo fra starten eller vente lidt, da budgettet ikke er voldsomt højt.
Jeg får dog først snakket med dem søndag, men vil der evt. være mulighed for at benytte tilbuddet alligevel, hvis vi giver besked om det søndag?
Jeg synes jeres tilbud lyder spændende, og jeg vil lige tage en snak med de to andre, jeg netop har startet firma op med. Det skal lige aftales om vi vil købe et ordentligt logo fra starten eller vente lidt, da budgettet ikke er voldsomt højt.
Hej Emil,
Ikke for at gavne min egen forretning, men det er meget vigtigt at få styr på sit firmas bagland før man går videre med de andre ting. Så sørg for at få lavet et fedt logo, enten af os, eller en af de mange andre dygtige designere der er her i landet.
Jeg får dog først snakket med dem søndag, men vil der evt. være mulighed for at benytte tilbuddet alligevel, hvis vi giver besked om det søndag?
Ja, det kan vi godt aftale - du skriver bare på formularen du finder først i denne tråd.
Ja, det er vi klar over :) Vi er heller ikke i tvivl om hvorvidt vi skal have designet et lækkert logo eller ej - spørgsmålet er bare hvornår det bliver.
Men jeg vil lige tage en snak med de andre og så vender jeg tilbage :) Tak for fleksibiliteten.
Tak for udsættelsen, men vi er blevet om, at vente lidt med et professionelt logo-design. Det kan være vi vender tilbage til dig når vi har fået lidt omsætning i foretagenet :)