@ Ravn Ja det er nok ikke det største kundesegment - og dog. Der er følgende søgninger på google: 1) Transportbur - 590/mdr 2) hundebur - 2900/mdr 3) Hundebur til til - 880/mdr Så der er da lidt søgninger på emnet - og derved vel også et potentiale? Men nej - det bliver aldrig en mega forretning, med mindre det udvides med andre produkttyper..... @ Camilla Gennemtænkt...... tænker du på en flot og forkromet markedsanalyse? @ Michael Ikke dropshipping - det giver generelt for lav avance. Nu har jeg selv erfaring med import fra både Tyskland, Sweitz, USA, Kina og andre steder, så det må være muligt at finde engros forhandlere andre steder :) @ Ebbe: Tror du virkelig at grundlaget er SÅ lille? Jeg synes bare at markedet for dyreartikler virker til at være i vækst - hvis man ser på hvor mange nye dyreforretninger der dukker op - både online og fysisk @ Frank importsolution 100stk? Det er nok lige i overkanten, men prisen er god :) Mon ikke de så er fra Kina, og mon ikke det så er nemmere / billigere at tage hjem selv? @ Richard VEd du også hvilke type folk leder efter? Kvalitet, pris, størrelse? @ Line Tusind tak for linket og beskeden. Jeg læser dit site igennem lidt senere - det ser ud til at der er masser af inspiration at hente der, så det glæder jeg mig til :) @ Lars Ja det er jo det evigendelige spørgsmål - HVOR stort er potentialet mon? Men hvis man starter med fx 20, så burde de vel kunne afsættes :) ER DER ANDRE DER HAR EN MENING???? Hilsen Morten |
Jep, jeg er med på, at avancen er lavere ved dropshipping, men det sparer i den anden ende forhåbentlig noget fragt. Jeg forestiller mig, at forsendelsesomkostningerne er relativt store i forhold til størrelsen på burene - derfor tænkte jeg med det samme dropshipping...
Held og lykke med det.
Michael