Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ER min kone skør? Hundebure etc

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 12:56
Hvor mange stjerner giver du? :

@ Ravn

Ja det er nok ikke det største kundesegment - og dog. Der er følgende søgninger på google:

1) Transportbur - 590/mdr

2) hundebur - 2900/mdr

3) Hundebur til til - 880/mdr

Så der er da lidt søgninger på emnet - og derved vel også et potentiale?

Men nej - det bliver aldrig en mega forretning, med mindre det udvides med andre produkttyper.....

@ Camilla

Gennemtænkt...... tænker du på en flot og forkromet markedsanalyse?

@ Michael

Ikke dropshipping - det giver generelt for lav avance. Nu har jeg selv erfaring med import fra både Tyskland, Sweitz, USA, Kina og andre steder, så det må være muligt at finde engros forhandlere andre steder :)

@ Ebbe:

Tror du virkelig at grundlaget er SÅ lille? Jeg synes bare at markedet for dyreartikler virker til at være i vækst - hvis man ser på hvor mange nye dyreforretninger der dukker op - både online og fysisk

@ Frank importsolution

100stk? Det er nok lige i overkanten, men prisen er god :) Mon ikke de så er fra Kina, og mon ikke det så er nemmere / billigere at tage hjem selv?

@ Richard

VEd du også hvilke type folk leder efter? Kvalitet, pris, størrelse?

@ Line

Tusind tak for linket og beskeden. Jeg læser dit site igennem lidt senere - det ser ud til at der er masser af inspiration at hente der, så det glæder jeg mig til :)

@ Lars

Ja det er jo det evigendelige spørgsmål - HVOR stort er potentialet mon? Men hvis man starter med fx 20, så burde de vel kunne afsættes :)

ER DER ANDRE DER HAR EN MENING???? Smile

Hilsen Morten 

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 13:02

Jep, jeg er med på, at avancen er lavere ved dropshipping, men det sparer i den anden ende forhåbentlig noget fragt. Jeg forestiller mig, at forsendelsesomkostningerne er relativt store i forhold til størrelsen på burene - derfor tænkte jeg med det samme dropshipping...

Held og lykke med det.

Michael

Fra Los Angeles
Tilmeldt 1. Dec 09
Indlæg ialt: 67
Fra  METAmeta v/ Asger Folmann Skrevet kl. 13:39

He he - måske er det skørt, men et marked er der da.

Her kommer lige min sparsomme viden om emnet:

Min bror brugte tidligere megen tid på avl (af Scæferhunde), opdræt og konkurrencer.

Han havde 2 lignende bure monteret hvor bagsædet engang havde været. Det er mit indtryk at de fleste andre der beskæftiger sig med hundeavl også har sådanne bure. Jeg tror imidlertid ikke at han har skiftet dem mere end én gang over en 20-årig periode.

Man kunne passende holde denne statistik op mod tal fra Dansk Kennelklub (o.l.) og så lave et estimat på hvor stort behovet egentlig er. Nu er det jo ikke alle racer der har samme behov, - men jeg ved at hundeavl, opdræt og skue-scenen er ret stor i Tyskland. Mange avlere kører desuden Europa tyndt for at parre deres præmieeksemplarer. Dette er mennesker der vægter kvalitet over alt andet, - hundene bliver avlet og solgt for relativt store summer og derfor skal udstyret også være i orden.

Jeg tror egentlig at der er hæderlige muligheder i ideen, hvis man formår at få fat i segmentet. Og det er nok den egentlige udfordring med dette projekt.

Held og lykke til din kone!

Min nye bog: https://www.amazon.com/Spiritual-Capitalism-three-doctrines-money-ebook/dp/B07LB76DPD/ref=sr_1_4?ie=UTF8&qid=1544845832&sr=8-4&keywords=spiritual+capitalism

Fra 8620 Kjellerup
Tilmeldt 30. Dec 11
Indlæg ialt: 249
Fra  Skægkær Grillen Skrevet kl. 13:55

Nu har jeg selv hund (samt det meste af familien har hunde) og vi har altid haft bure i vores biler, men aldrig et fabrikslavet et, da de simpelthen bare ikke passer i særlig mange biler, samt er så små at det næsten er synd at have en hund i dem (Det bur du har smidt på i din tråd er godkendt til en 40kg hund, men for at være i det, så skal hunden jo bakke ind for at kunne komme ud igen)

Og med priserne på metal, kan det meget bedre betale sig (som vi også altid har gjort) at få speciallavet et bur til netop ens egen bil, så det passer 100% og kan udnytte pladsen.

Har stadig smedebure til at stå fra div. tidligere biler (golf2, opel astra stcar, xsara picasso)

Og prisen på et smedebygget bur? Det ligger også på samme niveau som fabriksbure, 1500-2500kr, men man får bare meget mere bur for pengene i det, samt de ikke vejer nær så meget.

De par avlere som vi kender, bruger også smedebure, da de heller ikke syntes fabriksbure passer ind i biler, samt at de er for små.

Har også en bekendt der sælger dyreartiker, og han sælger ikke specielt mange bure (måske 1 om måneden) og det er med en omsætning på 3-3½ mil om året i butikken

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)