Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ris ønskes

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 14. Jun 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej jeg har haft min butik www.annabelles.dk i knapt et år

Siden jeg åbnede har jeg fået rigtig meget ros for butikken og fra glade kunder, men der er langt mellem kunderne, det er ikke fordi der ikke er nogle inde at kigge for dem er der mange af, de køber bare ikke noget.

 

Hjæp mig........ med en masse feedback så jeg kan gøre det bedre
 

 

Mange hilsner

 

Annabelles.dk


Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 02:12
Hvor mange stjerner giver du? :
Ja, det er hårdt arbejde at have en netbutik

 

Kender du din konverteringsrate? Altså dine antal besøgende der foretager et køb * 100 / antal besøgende i alt. Det er vigtigt at du kender denne da du så kan se om de ændringer du foretager giver en højere konverteringsrate. Og så til det aller vigtigste - eksperimentér. Foretag en ændring, vent lidt, giver det en højere konverteringsrate? Hvis ja, så behold ændringen. Hvis det samme, så smid den evt. væk. Hvis mindre, så smid den i hvert fald væk.

 

Du kan bruge en service som f.eks. Visitorville til at se hvad dine besøgende foretager sig.


 

Evt. ændringer kunne være:

 

Flyt søgefunktion helt op i toppen og måske lad menupunktet stå med fed skrift...i hvert fald noget der gør at den let kan ses. For langt hovedparten af besøgende er det første de gør når de kommer ind på en netbutik at søge efter et produkt. Jeg overså det menupunkt langt nede i menustrukturen.

 

Drop det avanceret søgning og hold det simpelt. Et tekstfelt de kan skrive i og en søg knap, så er det til at finde ud af for brugeren. Så mange produkter har du heller ikke at kunden behøver alle de søgemuligheder.

 

Omskriv dine produkttekster til at inkludere så mange søgeord som muligt. Jo flere søgeord der optræder i dine produkttekster som dine kunder søger på, jo større chance er der for at de får netop din side på side 1 i deres søgeresultat. Benyt søgeordsværktøjet jeg har linket til nedenunder til at finde de søgeord som dine kunder benytter. Du har en god placering på google på "vågelampe". Tjek dine andre produkter. Hvor er du henne på google når dine potentielle kunder søger efter dem med diverse søgeord? Måske du kan ændre produktteksten og få en højere placering på google?

 

Se hvad brugeren ser på google når hun ser dit produkt dukke op i søgeresultatet:

"Denne utrolig sød vågelampe, der er udført som en lyserød kat, er en rar lille sengekammerat på h14 cm som er lige til at stille hen hvor den skal bruges. ..."

Kan du omskrive det til noget interessant der gør at brugeren bare må klikke på det link og blive ledt hen til din netbutik?

 

Få trafik der søger det du sælger med Google AdWords.

Du kan tjekke om folk søger på dine produkter her:


Prøv med "vågelampe" så kan du se at vågelamper er et hit om vinteren ;-)

 

Fra Greve
Tilmeldt 7. Apr 07
Indlæg ialt: 186
Skrevet kl. 06:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Hey.

 

Syntes godt om din butik, ved ikke hvad du mangler.

 

Meget hyggeligt look, følelsen af den er også meget god.

Dennis Pedersen - - Hjemmeside - www..dk -

Tilmeldt 9. Feb 06
Indlæg ialt: 407
Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Annabelles.

 

Jeg har set, at mange udenlandske butikker - sælger "hullet" i stedet for boremaskinen.

 

Hvis du tager Godiva - chocolates, så sælger de chokolader, men tilbyder "mors dags - gaver", "fars - dags gaver" thanksgiving osv osv.

 

Den danske version må være detailhandlens fødselsdagstilbud 36 gange om året ;o)

 

Jeg leder altid efter den perfekte gave til min kæreste, så mit behov kunne sagtens være, at du havd opremset nogle gave-forslag, som du syntes kunne være gode. Forstå mig ret ;o)

Så som mand, så leder jeg måske ikke lige efter et specifikt produkt, men mere en gave til min kæreste.

 

Generelt skal vi danskere (inklusiv mig) blive bedre til at sælge løsninger i stedet for produkter. Jeg tager stadig mig selv i at forhandler live support løsninger eller email management løsninger i stedet for at sælge "en tættere og bedre kontakt med potentielle kunder", eller "en hurtigere og mere effektiv e-mail håndtering".

 

Men ellers er det en lækker side -

 

Jeg håber, at du kunne bruge mit svar.

 

God vind 

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)