Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en billig SEO-Ekspert 20 timer/md

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 00:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Søger den bedste SEO mand/kvinde, til at arbejde for mig 20 timer om måneden i foreløbig 3 mdr.

Du skal tjekke mit site for fejl, og den rigtige interne linkbuilding, Men det størst skal være seo hvor du får mig tilbage til de 30 førstepladser, som jeg mistede ved Puinquin 1.1 den kommer nok inden længe Pinquin1.2, og så sker der ting og sager,

Men du skal være skarp og meget engageret, og bare ville have dette til at lykkedes

Og så må du ikke være den dyreste, men gerne den bedste., de høje priser på kr, 1000 og op, er ikke lige mig, for jeg tror jeg bliver snydt hen afvejen, eller har været nogle epesioder igennem tidligere.

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 11:58

Hos Amino Freelancer kan du hurtigt finde hjælp til SEO eller andre ting til din forretning. Læg opgaven i udbud, læs hvad andre har skrevet om freelancerne og se deres bedømmelser og vælg blandt de bedste bud. Det giver sikkerhed for kvalitet.

Læg opgaven i udbud

Fra 2450 Fattigness
Tilmeldt 4. May 12
Indlæg ialt: 607
Fra  Offpiste Skrevet kl. 01:02
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 6 person

Du skulle måske lige tage en dyb indånding og modificere dit indlæg en smule.

Gode SEOer er i høj kurs, og de foretrækker sædvanligvis at arbejde for kunder, der ikke forlanger urealistiske resultater og eksplicit mistænker dem for at snyde.

Ikke at jeg selv føler mig trådt over tæerne - det er bare et råd.

Tilmeldt 27. Sep 10
Indlæg ialt: 4595
Fra  Lukmitfirmanu Skrevet kl. 01:22

marjoe:
de høje priser på kr, 1000 og op, er ikke lige mig, for jeg tror jeg bliver snydt hen afvejen, eller har været nogle epesioder igennem tidligere.

1000 kr om måneden? Eller hvordan? :D

Driver til dagligt DroneInfo.dk - Her går den meste af min tid.

Fra Silicon Valley (USA)
Tilmeldt 31. Mar 05
Indlæg ialt: 4047
Fra  InspireAnalytics Inc. Skrevet kl. 01:29
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Jeg tror at det bliver svært at finde en ekspert der vil arbejde på timebasis for 1.000 kr. eller mindre i timen. Jeg ville personligt ikke.

Måske du skulle modificere dine forventninger, eller dit budget. Mindre end en ekspert kan sikkert også gøre det. Bare et godt råd.

Mvh Carsten

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 01:34

Carsten Jacobsen:

Jeg tror at det bliver svært at finde en ekspert der vil arbejde på timebasis for 1.000 kr. eller mindre i timen. Jeg ville personligt ikke.

Måske du skulle modificere dine forventninger, eller dit budget. Mindre end en ekspert kan sikkert også gøre det. Bare et godt råd.

Mvh Carsten

Jeg har nu en klippekortordning som gør at prisen bliver lavere end de 1000,- jeg normalt tager, men det er jo også lidt noget andet.

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1129
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 08:44
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

marjoe:

Søger den bedste SEO mand/kvinde, til at arbejde for mig 20 timer om måneden i foreløbig 3 mdr.

Du skal tjekke mit site for fejl, og den rigtige interne linkbuilding, Men det størst skal være seo hvor du får mig tilbage til de 30 førstepladser, som jeg mistede ved Puinquin 1.1 den kommer nok inden længe Pinquin1.2, og så sker der ting og sager,

Men du skal være skarp og meget engageret, og bare ville have dette til at lykkedes

Og så må du ikke være den dyreste, men gerne den bedste., de høje priser på kr, 1000 og op, er ikke lige mig, for jeg tror jeg bliver snydt hen afvejen, eller har været nogle epesioder igennem tidligere.

Ok, den tekst var lidt lige lidt for hård, og skrevet lidt sent hvor jeg var lidt træt, efter lang dag :-) Jeg er og føler mig ikke snydt.

Men der er lige kommet en del henvendelser, som jeg lige arbejder lidt på. Og så skal man ikke lige lave et sådan indlæg sent om aftenen, sorry.

Fra København S
Tilmeldt 1. Feb 06
Indlæg ialt: 3533
Fra  Kim Tetzlaff ApS Kim Tetzlaff Ejendom Skrevet kl. 08:59

marjoe:

marjoe:

Ok, den tekst var lidt lige lidt for hård, og skrevet lidt sent hvor jeg var lidt træt, efter lang dag :-) Jeg er og føler mig ikke snydt.

Men der er lige kommet en del henvendelser, som jeg lige arbejder lidt på. Og så skal man ikke lige lave et sådan indlæg sent om aftenen, sorry.

Yes

Kim Tetzlaff

🚀 Hastighedsekspert ⚙️WordPress hjemmesider 🎯SEO
Siden 1995 - hjemmeside Udvikling og teknisk optimering af hjemmesider
👉 Mere om mig

Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:01
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

marjoe:

Hvis du får tilbud fra SEOere om at tage dit site ud af Penguins kløer, uden at du samtidig skal starte forfra på et nyt domæne, så vær forsigtig. 

Det, du gerne vil købe, er der desværre ingen som kan sælge dig med nogen form for garanti sådan som landet ligger nu. 

Mvh Anders Saugstrup

(Video om det med Google Penguin situationen: http://www.amino.dk/blogs/gaesteeksperten/archive/2012/08/03/video-med-overblik-til-website-ejere-s-248-gemaskineoptimering-i-2012-og-fremad.aspx )

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:15

Hvis du får tilbud fra SEOere om at tage dit site ud af Penguins kløer, uden at du samtidig skal starte forfra på et nyt domæne, så vær forsigtig. 

Det, du gerne vil købe, er der desværre ingen som kan sælge dig med nogen form for garanti sådan som landet ligger nu. 

Der er der vel ikke noget nyt i !!!!!!

Man har, og skal altid være forsigtig med seo folk der giver garanti for noget som helst, og det er ikke knyttet specielt til penguin update.

Så når du siger "sådan som landet ligger nu" så vil jeg da lige rette dit råd og sige at uanset hvilken viden der kommer frem i fremtiden vedr penguin, så skal du stadig være forsigtig hvis nogen tilbyder garanti.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)