Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg søger en billig SEO-Ekspert 20 timer/md

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Chlorakas
Tilmeldt 9. Jan 06
Indlæg ialt: 2169
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

c.k.f:

Hvis du får tilbud fra SEOere om at tage dit site ud af Penguins kløer, uden at du samtidig skal starte forfra på et nyt domæne, så vær forsigtig. 

Det, du gerne vil købe, er der desværre ingen som kan sælge dig med nogen form for garanti sådan som landet ligger nu. 

Der er der vel ikke noget nyt i !!!!!!

Man har, og skal altid være forsigtig med seo folk der giver garanti for noget som helst, og det er ikke knyttet specielt til penguin update.

Så når du siger "sådan som landet ligger nu" så vil jeg da lige rette dit råd og sige at uanset hvilken viden der kommer frem i fremtiden vedr penguin, så skal du stadig være forsigtig.

Jeg kan sagtens følge dig, men er ikke helt enig. Det kan sagtens tænkes at vi en dag ved nok om Penguin til at kunne sige at vi formodentlig kan hjælpe med dén som problem.

Ligesom vi i dag sagtens kan sige at vi formodentlig kan hjælpe et site ud af problemerne med Pandaen. Fordi vi ved en masse om den og er lykkedes med at afhjælpe problemerne før osv.

Mvh Anders Saugstrup

Nordic Key Account Manager hos Partner-Ads.com
Medstifter af Marketers.dk, det danske Affiliate Marketing Forum.  Og ejer af Saugstrup.org, redaktionel linkbuilding. 

Side 2 ud af 2 (11 indlæg)