Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Iværk&Vækst - er du at finde der?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Horsens
Tilmeldt 16. Sep 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 19:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kære amino'er og andre nysgerrige læsere af denne herlige side.

Nu er iværk&vækst jo lige om hjørnet, og jeg vil i den anledning høre, hvor mange herinde fra, der har intentioner om at møde op til det? :)

Blot at interesse, og så kunne det være oplagt, at få netværket med nogle af jer herinde fra!

Håber i alle, har haft en fantastisk tirsdag.
Må imorgen blive endnu en vinder dag!

Whatever it takes
Jeppe!

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 21:14
Jeg er derinde om lørdagen.
Jeg skal tale i rådgivningsområdet omlring Salg & Markedføring og så regner jeg ellers med at hænge lidt ud derinde efterfølgende. Der er nogen af MediaMouse's kunder sm udstiller derinde og så plejer der altid at være en masse spændende med-iværksættere at snakke med :-)

/Jesper
Fra Vejle
Tilmeldt 31. Jul 12
Indlæg ialt: 48
Fra  Komtil I/S Skrevet kl. 21:31

Jeg dukker også op lørdag og kigger rundt, ku da være fedt at møde nogle af alle jer aminoer :)

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 21:50

Vi overvejede faktisk at udstille der, men da jeg så prisniveauet så blev det projekt opgivet. 3.995,- i tilmeldingsgebyr og 1.495,- pr. m2. Det løber hurtigt op i 20.000 - for 4.000-5000 besøgende. Dem kan vi nå billigere på anden måde.

Overvejer stadig at kigge forbi som besøgende, men at dømme efter udstillerlisten, så er jeg stadig meget i tvivl. Man kan sikkert få gode tilbud hos ASE, Krifa eller andre og møde de kommunalt ansatte i diverse kommuner på Sjælland. Og det er da pænt af dem, at stille sig op og være informative i weekenden.

Når man så i dagens presseinfo fra Iværk kan læse, at hele Danmarks Kasi-Jesper skulle være trækplaster, så overvejer jeg bare at holde mig væk.

Jeg har stadig meget svært ved at forstå ideen med den messe. For mig ser det ud til, at arrangøren har glæde mest af den.

God fornøjelse :)

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 21:58

Jeg dukker op om fredagen på en fribillet fra Iværk & Væksts Facebook side, for at se hvad det er for noget :)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 22:02

Desværre.

Jeg pjækker i år.

Jeg har en stram deadline, som kræver ,at jeg arbejder hele weekenden.

Hans

Fra København
Tilmeldt 23. Oct 08
Indlæg ialt: 1165
Fra  Ildsjæl v/ Tommy Krabbe Skrevet kl. 22:38

Jeg har en mini-jyllands-foredrags-turne, som slutter sent fredag aften, men får jeg mulighed for det, så kigger jeg bestemt forbi lørdag.

Det er altid en god oplevelse at være til messen. Få hørt så mange oplæg som muligt - også dem, der ikke er på den store scene. Jeg synes altid, at der er noget at hente, og der er bestemt flere af talerne, jeg har oplevet før, og som jeg kan anbefale.

Derudover er der netværket og mange stande, hvor man også kan få afdækket noget af alt det konkrete, man går rundt med.

Så jeg vil kun opfordre så mange som muligt at komme derind og tænke, at man også kun får det ud af messen, som man selv opsøger og investerer i den.

Jeg plejer i hvert fald altid at gå derfra med følelsen: Der er lønmodtagere - og så er der os iværksættere. Og det er en fed følelse, der rigeligt er nogle timer værd :-)

Hej med dig :-)

Fra Allerød
Tilmeldt 28. Mar 05
Indlæg ialt: 3352
Fra  MediaMouse ApS - Trykkeri Skrevet kl. 07:29

Jeg vil også helt klart sige, at hvis man har iværksætteri i blodet, så skylder man altså sig selv at tage ind forbi messen, hvis man har mulighed for det.

Ikke så meget for at rende rundt og kigge på hvad der er på standene, men mere for at hænge ud med andre iværksættere. Men det kræver så også en indsats og at man selv gider at være åben og snakke. Et godt tip er altid at starte ud ved Amino's stand. Der kan man være sikker på at finde nogle iværksættere at snakke med.

Men der er så lige en detalje: Amino har tilsyneladdende ikke en stand derinde i år. Såfremt det er tilfældet virker det en tand underligt at Amino ikke er at finde derinde, men det er der måske noget Amino-crew som kan fortælle noget mere om?

Nå, men jeg er ihvertfald derinde lørdag.
MediaMouse har ikke nogen stand i år (det har vi ikke haft siden 2007...), men jeg regner med bare at indvadere en eller anden tilfældig stand og æde alt deres slik.
Så hvis der er nogen der har lyst til at hyggesnakke om iværksætteri og grafisk produktion over en cola og lånt slik, så kom frisk Geeked.

/Jesper

PS: Tillykke med fødselsdagen Tommy!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:17

Hej venner!

- Jeg satser meget på at komme begge dage! Jeg håber på at se jer! :-)

Ha' en super dag! 

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)