ja jeg tror det er fordi digital signatur udgår - men der er der altså TO muligheder - forny den digitale som nøglefil og i de fald jeg har været med om det, har det kørt uændret med nøglefilen - eller Udsten NY medarbejder signatur - hvor man får en NY helt uden alle rettighederne. Jeg TROR man skal være opmærksom på de to muligheder når man skal ændre fra digital signatur til nøglefil eller nøglekort vh
6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER
ja jeg tror det er fordi digital signatur udgår - men der er der altså TO muligheder - forny den digitale som nøglefil og i de fald jeg har været med om det, har det kørt uændret med nøglefilen - eller Udsten NY medarbejder signatur - hvor man får en NY helt uden alle rettighederne. Jeg TROR man skal være opmærksom på de to muligheder når man skal ændre fra digital signatur til nøglefil eller nøglekort vh
Men min var jo helt ny efter oprettet firma.
Dvs jeg tror slet ikke jeg havde mulighed for at lave en Digital Signatur, og mener der stod jeg skulle have en medarbejder signatur ... men igen ... kan tage fejl og nu virker det :-)
Betalt hele 205 kr. i moms ... whooop. Godt jeg har fast arbejde ved siden af.
Min revisor bad mig skaffe tast-selv-kode til SKAT Tast-Selv-Erhverv med henblik på senere momsindberetning.
Det gik desværre så galt at vi nåede op på ialt 3 stk tast-selv-koder, ad tre omgange, som alle havde en max holdbarhed på ca 8 timer, hvorefter de lukkede ned igen. (meget tidskrævende)
Løsningen var at oprette medarbejdersignatur via NemID og efterfølgende følge "opskrift pkt 1-8".
BEMÆRK: det formodes at SKAT på et tidspunkt har ændret navngivning i deres menusystemer og derefter glemt at opdatere deres brødtekst alle andre steder - jeg fandt nemlig aldrig menupunktet 'Administration' - derimod skulle jeg ind under 'Rettigheder til selvbetjening'.
Min revisor bad mig skaffe tast-selv-kode til SKAT Tast-Selv-Erhverv med henblik på senere momsindberetning.
Det gik desværre så galt at vi nåede op på ialt 3 stk tast-selv-koder, ad tre omgange, som alle havde en max holdbarhed på ca 8 timer, hvorefter de lukkede ned igen. (meget tidskrævende)
Løsningen var at oprette medarbejdersignatur via NemID og efterfølgende følge "opskrift pkt 1-8".
BEMÆRK: det formodes at SKAT på et tidspunkt har ændret navngivning i deres menusystemer og derefter glemt at opdatere deres brødtekst alle andre steder - jeg fandt nemlig aldrig menupunktet 'Administration' - derimod skulle jeg ind under 'Rettigheder til selvbetjening'.